نمایشگاه رسانه‌های ایران گامی برای ارتقای فهم رسانه‌ای شهروندان است

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: این نمایشگاه که مخاطبان آن اهالی رسانه، مدیران و مردم هستند، فرصتی برای ارتقای فهم رسانه‌ای شهروندان است.

سیدعلی معرک‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در هفته‌های جاری و گذشته اتفاقات خوبی را در نصف‌جهان تجربه کردیم که یکی از آن‌ها تصویب بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان با مبلغ حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه تصویب بودجه از جمله فعالیت‌های بااهمیت مدیریت شهری است، افزود: فرایند مدیریت و اسکان مسافران نوروزی نیز آغاز شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران خاطرنشان کرد: این نمایشگاه پس از شش سال وقفه از بیست‌ونهم بهمن سال جاری آغاز به‌کار کرد و بستری است تا مطبوعات، خبرگزاری‌ها و فعالان رسانه‌ای، آخرین تجارب و فعالیت‌های خود را به اشتراک بگذارند و بتوانند از این بستر برای ارتقای سطح رسانه‌ای کشور بهره ببرند.

معرک‌نژاد تاکید کرد: خبرگزاری ایمنا، به‌عنوان نخستین و تنها خبرگزاری شهر و شهروندی ایران نیز حضور فعالانه در نمایشگاه رسانه‌های ایران دارد و اقدامات انجام شده در زمینه‌های مختلف، به‌ویژه حوزه مدیریت شهری به‌عنوان حوزه تخصصی این خبرگزاری فرصتی را ایجاد کرده است تا بتوانیم ظهور و بروز خوبی از این فعالیت‌ها داشته باشیم.

وی اضافه کرد: نمایشگاه رسانه‌های ایران تا دوم اسفند سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) تهران برقرار است که از فعالان رسانه‌ای دعوت می‌کنم با بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا از آخرین اقدامات، فعالیت‌ها و ابتکارات این خبرگزاری آشنا شوند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تاکید کرد: این نمایشگاه که مخاطبان آن اهالی رسانه، مدیران و مردم هستند، فرصتی برای ارتقای فهم رسانه‌ای شهروندان است.

کد خبر 729879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.