آغاز فعالیت متمرکز ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از ۲۴ اسفند

جانشین ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه این ستاد به‌صورت متمرکز برای نوروز ۱۴۰۳ طی یک ماه از بیست‌وچهارم اسفند فعالیت خواهد داشت، گفت: در حال حاضر حدود ۱۵ کمیته برای میهمان‌نوازی از مسافران نوروزی در نصف‌جهان فعالیت می‌کنند.

مهدی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر و برنامه‌های ذیل آن، به‌ویژه برای نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: این ستاد دائمی است و برنامه‌های مختلفی را همچون فعالیت‌های تابستان برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه حدود پنج ماه است که برای نوروز ۱۴۰۳ شورای سیاست‌گذاری این بخش از ستاد دائمی خدمات سفر برگزار و موارد آن جمع‌بندی شده است، افزود: در حال حاضر حدود ۱۵ کمیته برای میهمان‌نوازی از مسافران نوروزی در نصف‌جهان فعالیت می‌کنند.

جانشین ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه کمیته‌هایی همچون اسکان، فرهنگی، قضائی و انتظامی و اطلاع‌رسانی ذیل این ستاد در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: این کمیته‌ها که با حضور تمام دستگاه‌های شهری فعالیت می‌کنند، دست به دست هم می‌دهند تا بتوانیم استقبال خوبی در ایام نوروز از مسافران داشته باشیم.

بقایی با بیان اینکه نوروز پیش‌رو با ماه مبارک رمضان نیز متقارن است که تمهیداتی برای آن اندیشیده شده است، تاکید کرد: شعار نوروز ۱۴۰۳ «بهار قرآن در بهار طبیعت» است که برای آن برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های فرهنگی، زیباسازی، فضای سبز و گل‌کاری و سایر فعالیت‌های کمیته‌ها مد نظر داریم.

وی اضافه کرد: برای نوروز ۱۴۰۳ ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان به‌صورت متمرکز طی یک ماه از بیست‌وچهارم اسفند سال جاری فعالیت خواهد داشت.

کد خبر 729867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.