تصویر واقعی از ایران به دنیا مخابره نمی‌شود / تلاش ایمنا در حوزه مدنیت شهری ستودنی است

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه تصویر واقعی از جمهوری اسلامی ایران به دنیا مخابره نمی‌شود، گفت: رسانه‌های معاند نقاط ضعف ما را پررنگ کرده و تلاش می‌کنند تا نقاط قوت ما را نادیده گرفته شود.

سردار رمضان شریف در حاشیه بازدید از نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری این نمایشگاه پس از شش سال وقفه اظهار کرد: بازگشایی نمایشگاه رسانه‌ها پس از وقفه شش ساله پیام خوب و شوق‌انگیزی برای کسانی است که در حوزه رسانه کار می‌کنند و فرصتی استثنایی است تا صاحبان رسانه‌ها و کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، بتوانند یکدیگر را ببینند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه رسانه‌ها تجربه خوبی برای آن‌ها ایجاد خواهد کرد از دست‌اندرکاران راه اندازی آن قدردانی کرد و در خصوص خبرگزاری ایمنا که برای اولین بار به موضوعات شهری و شهروندی می‌پردازد، گفت: به خاطر رویکرد و کاری که خبرگزاری ایمنا در ارائه مدنیت ایران اسلامی انجام می‌دهد، تشکر می‌کنم.

سخنگوی سپاه پاسداران تاکید کرد: یکی از اشکالات ما در حوزه رسانه این است که تصویر واقعی از جمهوری اسلامی ایران به دنیا مخابره نمی‌شود؛ از این رو رسانه‌های معاند نقاط ضعف ما را پررنگ کرده و تلاش می‌کنند تا نقاط قوت ما نادیده گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: خبرگزاری شهر و شهروندی ایمنا می‌تواند در حوزه مدنیت شهری و مأموریتی خود منزلت‌افزا و برای آینده ایران اسلامی امیدآفرین باشد.

کد خبر 729806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.