۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
۳۰ قمارباز در رشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۳۰ نفر حین قمار بازی داخل یک مغازه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمود حافظی با بیان اینکه قمار باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها می‌شود، اظهار کرد: قمار علاوه بر اینکه با اعتقادات اسلامی مردم در تضاد است به پویایی جامعه آسیب وارد می‌کند.

وی افزود: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی در مغازه خود با تجمع افراد، اقدام به دایر کردن مکان قماربازی و سلب آسایش همسایگان کرده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری ۱۸ حمیدیان با انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام و ۳۰ نفر را حین قماربازی دستگیر کردند.

وی از کشف هشت دست آلات بازی قمار، یک دستگاه کارت خوان و مبلغ یک میلیون و ۹۰ هزار تومان وجه نقد حاصل از قماربازی از این واحد صنفی و پلمب این مکان خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کسب درآمد و تحصیل مال از راه نامشروع و قمار به عنوان یکی از ناهنجاری اجتماعی جرم محسوب می‌شود، بنابراین شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 729752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.