به فضای مجازی باید پیشگیرانه وارد شویم

استاندار فارس بر ضرورت تغییر وضعیت در اقدامات مرتبط با فضای مجازی، از حالت انفعالی به فعالانه و پیشگیرانه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس محمدهادی ایمانیه امروز _سه‌شنبه یکم اسفند_ در دیدار با حجت‌الاسلام محمدمهدی تجریشی معاون فرهنگی اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی و سجاد عبداللهی، مدیر کل اداره تشکل‌ها و شبکه مردمی این مرکز اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و تلاش‌های مسئولان مشکلات کشور یکی پس از دیگری حل می‌شود.

وی افزود: یکی از چالش‌های موجود نحوه مدیریت فضای مجازی است.

استاندار فارس اختلافات بین دستگاهی را یکی از موانع تسریع در اجرای برخی اقدامات دانست و تصریح کرد: به صورت داوطلبانه شورای فضای مجازی استان با چهار زیرگروه تخصصی تأسیس و مدیریت این مسئله در استان آغاز شد.

ایمانیه با تاکید بر اینکه تقسیم وظیفه، سرعت اجرای امور را چند برابر می‌کند، اضافه کرد: هرچه بتوانیم از هم‌افزایی استفاده و از موازی‌کاری جلوگیری کنیم، سرعت تحقق خواسته‌ها و اجرای مصوبات افزایش پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت نیازسنجی و انجام امور بر اساس نیازها هم افزود: باید بر اساس احتیاج کشور توان و نیروها را برای تولید محتوای مناسب فعال کرد، از سوی دیگر معتقدم در فضای مجازی باید از حالت انفعالی به حالت فعالانه و پیشگیرانه تغییر وضعیت دهیم.

استاندار فارس در ادامه با اشاره بر ضرورت آینده‌پژوهی و ارائه پیشنهادهای مناسب منطبق با بررسی‌های دقیق انجام شده در همه حوزه‌ها تاکید کرد: اولویت اول مباحث مرتبط با فضای مجازی است، پس هنگامی که مسئولان تصمیم‌گیر، در جریان گزارش‌های وضعیت فضای عمومی قرار بگیرند، با سهولت بیشتری تصمیم‌گیری می‌شود.

ایمانیه در پایان با اشاره به ظرفیت‌ها و توان‌ها متعدد همه استان‌ها، خواستار ارائه سفارش پژوهش به استان‌ها شد.

کد خبر 729704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.