نوینی‌ها شب تلخ اصفهان را شیرین کردند/ طلسم پیروزی مس شکسته نشد

در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر هندبال تیم‌های پلیمر خلیج فارس، سپاهان نوین، زغال سنگ طبس، شهید شاملی کازرون، مس کرمان و پیکان خراسان موفق به غلبه بر حریفان خود شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر هندبال _دوشنبه سی‌ام بهمن_ تیم‌های پلیمر خلیج فارس، سپاهان نوین، زغال سنگ طبس، شهید شاملی کازرون، مس کرمان و پیکان خراسان موفق به غلبه بر حریفان خود شدند.

صنعت مس کرمان - گیتی پسند اصفهان

در حساس‌ترین بازی این هفته تیم مس کرمان صدر نشین میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود، رقابت میان این دو تیم در نیمه اول پر برخورد و پایاپای پیش رفت و در نهایت مس کرمان توانست پیروز میدان به رختکن رفت، در نیمه دوم با بازی نزدیک گیتی‌پسند توانست دقایقی را از مس جلو بی افتد، اما در نهایت این مس کرمان نتیجه بازی را به نفع خود تمام کرد و طلسم شکست ناپذیری خود را حفظ کرد.

نفت و گاز گچساران - پلیمر خلیج فارس خرم آباد

در دیگر دیدار هفته، تیم نفت و گاز گچساران میزبان پلیمر خلیج فارس خرم آباد بود که در نیمه اول تیم میزبان بود که از رقیب‌اش عقب ماند و در نهایت هم پلیمری‌ها با پیروزی گچساران را ترک کردند.

سپاهان نوین - آلومینیوم اراک

در دیگر بازی این هفته هر دو تیم تلاش برای کسب جایگاهی بهتر داشتند، در نیمه اول بازی شاگردان رحیمی‌زاده با اجرای بازی زیبایی توانستند بازی را در دست بگیرند، اما در دقایق پایانی نیمه نخست بازی آلومینیوم با بازی تهاجمی پیروزی نیمه نخست را به دست آورد، اما در نهایت هم نوینی‌ها بودند که با نتیجه ۲۷ بر ۲۸ آلومینیوم اراک را بدرقه کردند و پیروز میدان شدند.

زغال سنگ طبس - فراز بام خائیز دهدشت

در دیداری حساس زغال سنگ طبس به مصاف فراز بام خائیز دهدشت رفت که زغال سنگ به دنبال تلاش برای جایگاهی بهتر بود و تیم جوان دهدشتی برای باقی ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کرد و توانست مقابل تیم طبس عملکرد خوبی به نمایش بگذارد، اما در نهایت طبسی‌ها بودند اختلاف را زیاد کردند و با نتیجه ۱۹ بر ۳۴ به پیروز رسیدند.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - پرواز هوانیروز اصفهان

در دیدار دیگر لیگ برتر شاهد رقابت دو تیم نظامی حاضر در لیگ بودیم که یکی برای رسیدن به صدر تلاش می‌کند و دیگری برای بقا، در نیمه اول این دیدار رقابتی نزدیک را میان دو تیم شاهد بودیم و نیمه اول این بازی با برتری ۲۱ بر ۱۶ کازرون به پایان رسید، نهایت این دیدار هم شهید شاملی کازرون بود که هوانیروزی‌ها را مغلوب خود کردند.

فولاد مبارکه سپاهان -پیکان خراسان

فولاد مبارکه سپاهان میزبان پیکان خراسان بود و شاهد بازی بسیار نزدیک بودیم، سپاهان اصفهان توانست در نیمه نخست پیروز میدان شود، اما پیکان بود که در دومین نیمه بازی فشار را روی تیم سپاهان زیاد کرد و در نهایت موفق شد دو امتیاز خارج از خانه را از آن خود کند.

نتایج مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر هندبال

صنعت مس کرمان ۳۰ - گیتی پسند اصفهان ۲۹

نفت و گاز گچساران ۱۹ - پلیمر خلیج فارس خرم آباد ۲۴

سپاهان نوین ۲۸ - آلومینیوم اراک ۲۷

زغال سنگ طبس ۳۴ - فراز بام خائیز دهدشت ۱۹

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۷ - پرواز هوانیروز اصفهان ۳۳

فولاد مبارکه سپاهان ۲۸ -پیکان خراسان ۲۹

رده تیم امتیاز بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل
۱ صنعت مس کرمان ۲۴ ۱۱ ۱۱ ۰ ۰ ۳۱۲ ۲۶۳ ۴۹
۲ نیروی زمینی شهید شاملی ۲۲ ۱۱ ۱۰ ۰ ۱ ۳۰۹ ۲۵۱ ۵۸
۳ گیتی‌پسند ۱۸ ۱۱ ۸ ۱ ۲ ۳۰۹ ۲۷۶ ۳۳
۴ فولاد مبارکه سپاهان ۱۵ ۱۱ ۶ ۱ ۴ ۲۸۲ ۲۵۶ ۲۶
۵ زغال سنگ طبس ۱۵ ۱۱ ۶ ۱ ۴ ۲۸۹ ۲۵۳ ۳۶
۶ پلیمر خلیج فارس ۱۴ ۱۱ ۶ ۰ ۵ ۳۲۱ ۳۱۱ ۱۰
۷ نفت و گاز گچساران ۱۴ ۱۱ ۵ ۲ ۴ ۲۳۶ ۲۳۸ ۲-
۸ پیکان خراسان ۱۰ ۱۱ ۴ ۱ ۶ ۲۸۸ ۲۹۵ ۷-
۹ سپاهان نوین ۸ ۱۱ ۴ ۰ ۷ ۲۲۱ ۲۶۱ ۴۰-
۱۰ آلومینیوم اراک ۵ ۱۱ ۲ ۰ ۹ ۲۶۴ ۳۱۰ ۴۶-
۱۱ پرواز هوانیروز ۴ ۱۱ ۱ ۰ ۱۰ ۲۹۷ ۳۴۸ ۵۱-
۱۲ فراز بام خائیز دهدشت ۲ ۱۱ ۰ ۰ ۱۱ ۲۷۸ ۳۴۴ ۶۶-

کد خبر 729569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.