رونمایی از مسابقه ملی پیامکی - نمایشی خانواده انرژی

آیین رونمایی ازطرح مسابقه ملی نمایشی - پیامکی خانواده انرژی با حضور دکتر خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و دکتر رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، مهدی دادگر امروز _دوشنبه سی‌ام بهمن_ اظهار کرد: مسابقه ملی پیامکی - نمایشی خانواده انرژی در سطح ملی و با محوریت خانواده انرژی، ویژه خانواده کارکنان دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم زنان در خانواده و مدیریت مصرف انرژی، اظهار کرد: از آنجایی که بزرگترین حجم مصرف انرژی استان مربوط به بخش خانگی است؛ این مسابقه در سطح ملی و با هدف تبیین و کاهش مصرف آب و برق در بین بانوان سراسر کشور و به خصوص بانوان همکار دستگاه‌های اجرایی اجرا می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افزود: در این مسابقه که به صورت هفتگی اجرا می‌شود کلیپ‌هایی از طریق کانال اطلاع رسانی «بله» بازنشر می‌شود که با ارسال پاسخ در قالب پیامک به سوال طرح شده، بانوان می‌توانند در قرعه کشی جوایز ارزشمند مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این طرح مدیریت صحیح و مصرف بهینه منابع انرژی و فرهنگ سازی مدیریت مصرف در خانواده است، افزود: همچنین در این طرح با بررسی شناسه قبض منازل بانوان دستگاه‌های اجرایی و بررسی میزان کاهش در دوره اوج بار تابستان، می‌توانند زمینه دریافت جوایز ارزشمند طرح و در نهایت کسب عنوان سفیر انرژی را فراهم کنند.

به گزارش ایمنا، در این مراسم مریم کارگر نجفی معاون منابع انسانی و تحقیقات وزارت نیرو و سمیه خداپرست مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر، محمدعلی اکبری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توانیر نیز حضور داشتند و با تشریح این طرح ملی، از «مسابقه نمایشی - پیامکی خانواده انرژی» رونمایی کردند.

این مراسم در خراسان جنوبی نیز به میزبانی شرکت توزیع برق استان و با حضور مدیران صنعت آب و برق استان خراسان جنوبی، مسئول شورای فرهنگی و دینی شرکت‌های صنعت آب و برق استان و معاون مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری، مشاوران مدیران دستگاه‌های اجرایی در امور زنان و خانواده استان، در محل سالن کنفرانس شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی، به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با همه دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور برگزار شد.

کد خبر 729561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.