دانشگاه مظهر مشارکت عمومی است

رئیس دانشگاه پیام‌نور کشور گفت: همیشه سیاستمداران بد، توسط مردمان خوب که در انتخابات شرکت نمی‌کنند انتخاب شده و به مسند می‌نشینند پس باید همگان در انتخابات شرکت کنند تا جامعه به سمت درست حرکت کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم تقی زاده در آئین اختتامیه جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور که امروز _دوشنبه سی‌ام بهمن_ به میزبانی استان اصفهان در سالن اجتماعات مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل‌البیت با حضور جمعی از مسئولین و دانشجویان برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره حرکت رویش و نشریات یک حرکت به سمت بالندگی پویش و شکوفایی استعدادهای ناب است و موجب می‌شود تا دانشجویان با پرورش استعدادهای خود در اعتلای ایران اسلامی قدم برندارند. در حدود ۲۴ هزار نفر هیئت علمی و ۳۷۰ هزار دانشجو در کشور در حال حاضر در دانشگاه پیام نور مشغول به فعالیت و تحصیل هستند. جشنواره با کارآفرینی و ارتباط با صنعت و جامعه راه ارتباطی و بستر مناسبی برای مهارت آموزی دانشجویان است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور نماد آموزش برای همه، همه جا، همه وقت است و عدالت آموزشی محقق کرده است. نزدیک به ۳۰۰ نفر از مدیران حال حاضر در کشور از دانشگاه پیام نور فارغ‌التحصیل شده‌اند. هرساله در کنکورهای ارشد و دکتری، تعداد قابل توجهی از پذیرفتگان، دانشجویان دانشگاه پیام نور هستند که می‌توان دلیل آن را در نحوه برگزاری آزمون‌های دانشگاه پیام نور دانست. هر آزمون در دانشگاه پیام نور همانند یک کنکور است به همین دلیل دانشجویان همیشه آمادگی شرکت در کنکور دارند.

تقی زاده تاکید کرد: پیام نور دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی است همچنین پرچم‌دار عدالت آموزشی، کرامت انسانی، روشنگری و تربیت دانشجو است. دانشگاه پیام نور از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که ما همواره به آن فخر و مباهات می‌کنیم. فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام نور همیشه تصمیم‌سازان و عزت آفرینان بوده‌اند. امیدوارم دانشگاه مردمی پیام نور با اقداماتی که برای کارآفرینی و مهارت افزایی انجام می‌دهد، بتواند با قاطعیت مأموریت خاص خود که تبدیل دانشگاه به دانشگاهی باز و عمومی برای همه افراد است را تحقق ببخشد. وی تصریح کرد: دانشگاه مظهر مشارکت عمومی است. همیشه سیاستمداران بد، توسط مردمان خوب که در انتخابات شرکت نمی‌کنند انتخاب شده و به مسند می‌نشینند پس باید همگان در انتخابات شرکت کنند تا جامعه به سمت درست حرکت کند. قطعاً در انتخابات خبرگان و انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پرشور مردمان شریف کشورمان، مظهر زیبایی از مشارکت جمعی مردمی را شاهد خواهیم بود.

جشنواره‌ها می‌تواند امید و انگیزه جامعه را در سطح کشور افزایش دهد.

در ادامه رضا مختاری، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان اظهار کرد: جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور برای اولین بار به طور تجمیعی برگزار می‌شود. جشنواره امسال متشکل از تجمیع سه جشنواره که هر کدام یک جشنواره عظیم، است، بود. این جشنواره سه‌گانه می‌تواند پویایی، رویش و نشاط جدیدی را در مجموعه پیام نور رقم بزند. پس از گذر از همه‌گیری کرونا جشنواره‌های دانشجویی را می‌توان نقطه عطفی در دانشگاه پیام نور دانست که دست رنج زحمات رئیس دانشگاه پیام نور است، این فعالیت پویایی جدیدی را در دانشگاه پیام نور رقم زد.

وی افزود: آنچه ما امروز بدان نیاز داریم امید و نشاط جمعی است. چنین جشنواره‌هایی می‌توانند امید و انگیزه جامعه را در سطح کشور افزایش دهد. بیش از سه هزار و پانصد اثر از دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور در بخش‌های مختلف به دبیر خانه ارسال شد همچنین در بخش داوری آثار بیش از ۶۰ داور حرفه‌ای در استان‌ها شرکت داشته و آثار را داوری کردند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان بیان کرد: امیدوارم در فضای جشنواره با اشتراک گذاری تجربه‌ها اتفاقات خوبی برای ساختن ایران اسلامی رقم بزنیم. در این مدت تلاش کردیم تا در فضایی با نشاط در راستای مهارت و اشتغال دانشجویان قدمی برداشته و به جلو حرکت کنیم. مختاری تاکید کرد: دانشجویان جمعیت کثیری از جامعه را تشکیل می‌دهند و همیشه در پیشرفت کشور پیشرو هستند؛ از همه دانشجویان دعوت می‌کنم تا در ۱۱ اسفند ماه به پای صندوق‌های رأی بیایند تا انتخابات پر شوری را همچون سال‌های گذشته رقم بزنیم.

کد خبر 729536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.