حضور اهالی رسانه شهرستان‌ها در نمایشگاه رسانه‌های ایران پررنگ می‌شود

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به دنبال این هستیم که حضور شهرستان‌ها در نمایشگاه رسانه‌های ایران پررنگ دیده شده و نباید ظرفیت‌های شهرستان‌ها در نمایشگاه کمرنگ لحاظ شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس محمدیان، بعدازظهر امروز _دوشنبه سی‌ام_ در مراسم تجلیل از پیشکسوت رسانه استان کردستان که در حاشیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های ایران قدمت ۲۴ ساله دارد و امسال بعد از شش سال وقفه به دلیل کرونا و برخی مسائل دیگر دوباره برگزار شد.

وی یکی از خصوصیات نمایشگاه رسانه‌ها را حضور پرشور اصحاب رسانه دانست و گفت: ما به دنبال این هستیم که حضور شهرستان‌ها در نمایشگاه مطبوعات پررنگ شده و نباید ظرفیت‌های شهرستان‌ها کمرنگ دیده شود.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: افرادی که در سطح رسانه‌های کشور امروز می‌درخشند از استان‌ها و از جمله از اهالی کردستان هستند که باید از آن‌ها تجلیل شود.

محمدیان تاکید کرد: بیشتر باید این پیشکسوتان عرصه رسانه را تکریم کرده و از تجارب آنها استفاده کنیم.

وی پیشکسوتان را سرمایه‌های رسانه دانست که باید قدر آنها را بیشتر بدانیم چون سند زرین افتخار رسانه‌ای هر استان هستند.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه استان‌ها ظرفیت رسانه‌ای بالقوه‌ای دارند که باید از آنها استفاده کرده و حرمت آن‌ها را حفظ کنیم.

محمدیان از خبرنگاران به عنوان سنگرداران جهاد تبیین جبهه رسانه نام برد و افزود: امیدواریم همچون گذشته در این آزمون انتخابات نیز موفق و سربلند بیرون بیایید.

کد خبر 729534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.