دانشجویان برای انعکاس دستاوردهای انقلاب راویان اول باشند

استاندار ایلام گفت: دانشجویان امید آینده و منشا تحول در کشور هستند و باید برای انعکاس دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی راویان اول باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن بهرام‌نیا امروز- دوشنبه سی‌ام بهمن‌- در تجمع انتخاباتی دانشجویان و دانشگاهیان ایلام اظهار کرد: دانشگاهیان مرجع بوده و با داشتن جامعه مخاطب، دارای نفوذ کلام در جامعه هستند و می‌توانند زمینه‌ساز مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو باشند.

وی افزود: رهبر فقید انقلاب و رهبر معظم انقلاب بر انعکاس دستاوردها تاکید داشتند و امروز رهبری در این راستا جهاد تبیین را عنوان کردند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: با وجود اینکه شرکت در انتخابات در نظام جمهوری اسلامی آزاد است اما همواره مردم ایران در انتخابات‌های ادوار مشارکت بالایی داشتند.

بهرام‌نیا اضافه کرد: میزان مشارکت در انتخابات آزاد ایران همواره بیش از مشارکت در انتخابات اجباری کشورهای غربی است.

وی تاکید کرد: یکی از ارکان هر جامعه مدنی انتخابات است که در آن قدرت می‌چرخد و مانع از استبداد و انحصار طلبی می‌شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: جبهه استکبار همه تلاش خود را برای فاصله انداختن بین مردم و مسئولان به کار گرفته است و در مسیر ناتوی فرهنگی و جنگ ادراکی در حال حرکت است.

بهرام‌نیا گفت: اگر انتخاب نکنیم دیگران برای ما انتخاب می‌کنند و دیگر در تعیین سرنوشت خود مؤثر نخواهیم بود.

وی تاکید کرد: سربازان پیاده نظام استکبار در صدد کم‌رنگ کردن انتخابات هستند که با مشارکت بالا در انتخابات آخرین فتنه آن‌ها خنثی و با شکست مواجه می‌شود.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی امروز در همه عرصه‌ها در حال پیشرفت است و روز به روز بر اقتدار این کشور افزوده می‌شود.

بهرام‌نیا اضافه کرد: در دوران قبل از انقلاب، عمده پزشکان خدمات‌دهنده به مردم از کشورهای بنگلادش و هندوستان بودند اما امروز در بسیاری از حوزه‌های پزشکی از جمله اورولوژی، جراحی قلب و جراحی روده دارای متخصصان و پزشکان توانمند هستیم.

کد خبر 729502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.