جابه‌جایی حتی یک رای خیانت است

استاندار کرمانشاه گفت: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید در کنار آسیب‌شناسی وضعیت موجود، به دنبال پیشنهاد راهکارها و بیان قول‌هایی باشند که قابلیت اجرا داشته باشد زیرا بیان دردها به تنهایی هنر نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز _دوشنبه سی‌ام بهمن _ در نشست توجیهی و آموزشی نامزدهای پنج حوزه انتخابیه استان برای مجلس شورای اسلامی که با حضور رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان و مدیران و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: داوطلبان در تبلیغات انتخاباتی نباید با برجسته کردن آسیب‌های اجتماعی کرمانشاه و سیاه نمایی مردم را مأیوس کنند.

وی افزود: کاندیداها باید در کنار آسیب شناسی، به دنبال پیشنهاد راهکارها و قول‌ها باشند که قابلیت اجرایی داشته باشد در غیر اینصورت بیان دردها به تنهایی هنر نیست.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: جوانان و رأی اولی‌ها با توجه به راهکارهای نامزدها، به آن‌ها رأی بدهند.

صحرایی با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی، عنوان عنوان کرد: در زمان طاغوت زمانی کسی بیمار می‌شد باید به پزشکان بنگلادشی و هندی مراجعه می‌کرد که زبان آن‌ها را هم نمی‌فهمید ولی امروز به گونه‌ای پیشرفت کرده‌ایم که در سال گذشته ۲۵۰ جراحی مغز در بیمارستان امام رضا کرمانشاه داشته‌ایم.

وی ادامه داد: امروز بیش از ۹۰ شرکت دانش بنیان در کرمانشاه داریم و محصولاتی در این شرکت‌ها تولید می‌شود که زمانی مجبور به وارد کردن آن‌ها بودیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه با شعار دادن نامزدها، خرابی‌ها درست نمی‌شود گفت: نامزدها نباید برای ترغیب مردم به رأی دادن در سیاه نمایی‌ها از همدیگر سبقت بگیرند بلکه باید همانند یک متخصص به ارائه راهکار بپردازند.

صحرایی خرید رأی را یک پدیده زشت دانست و ادامه داد: باید کاری کنیم خرید و فروش رأی یک پدیده مبتذل و ضد ارزش جلوه کند و به یک انگ تبدیل شود.

وی تاکید کرد: انتخابات ناموس انقلاب اسلامی است و جابجایی حتی یک رأی خیانت است و برخورد جدی با هرگونه تخلف مشهود در دستور کار است.

به گزارش ایمنا، در ادامه این نشست تعدادی از نامزدهای انتخاباتی به قید قرعه به بیان دغدغه‌های خود پرداختند.

کد خبر 729472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.