بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری یزد تصویب شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: مبلغ بودجه‌ای در سال ۱۴۰۲، ۴۲ هزار و پانصد میلیارد ریال بود که با ۲۵ درصد افزایش یعنی ۵۳ هزار میلیارد ریال برای سال جدید مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، حجت‌الاسلام سیدناصر حیدری اظهار کرد: مبلغ بودجه‌ای در سال ۱۴۰۲، ۴۲ هزار و پانصد میلیارد ریال بود و با ۲۵ درصد افزایش یعنی ۵۳ هزار میلیارد ریال برای سال جدید مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه اختصاص سهم کمتر به هزینه‌های جاری و افزایش سهم بودجه به هزینه‌های عمرانی از ویژگی‌های بودجه بندی سال جدید است ادامه داد: حدود ۲۸ درصد به هزینه‌های جاری و ۷۲ درصد جهت اقدامات عمرانی اختصاص یافته است.

حجت‌الاسلام حیدری تصریح کرد: در صدد هستیم در سال ۱۴۰۳ بتوانیم جهت تملک مسیر بلوارها و خیابان‌هایی که در طرح‌ها قرار دارد و سال‌ها بلاتکلیف است اقدامات لازم انجام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: حدود ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه آزادسازی معابری همچون بلوار پیامبر اعظم (ص) و بلوار امام محمد باقر (ع) و خیابان‌های عریض و طویلی که در مناطق مختلف شهر است و تکمیل رینگ دوم شهری در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام حیدری افزود: همچنین در بودجه امسال اعتبار مناسبی در جداسازی آب شرب از فضای سبز همچنین زیر ساخت‌های آسفالت معابر شهر پیش‌بینی شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در پایان خاطرنشان کرد: امید است در سال جدید اقدامات مناسبی در راستای عمران و آبادی شهر و همچنین در حوزه فرهنگی اجتماعی شهر یزد توسط شهرداری انجام شود.

کد خبر 729272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.