توسعه شهر تیران مستلزم تعامل بین‌بخشی است

شهردار تیران گفت: توسعه شهر و تسهیل شرایط خدمت‌رسانی مدیریت شهری نیازمند تعامل بین دستگاه‌های اداری و نهادهای مدنی با شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سید محمدرضا ذاکری امروز _شنبه بیست‌وهشتم بهمن- در نشست مشترک با معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش تیران و کرون اظهار کرد: توسعه و خدمت رسانی در شهر بدون همکاری و تعامل بین نهادهای اداری، مؤسسات مردم نهاد و شهروندان امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری به تنهایی نمی‌تواند تمام نیازها را پاسخ دهد، افزود: تسهیل شرایط و رونق خدمت به مردم مستلزم تعامل و همکاری‌های مشترک است.

شهردار تیران با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۷ هکتار فضای سبز در شهر وجود دارد، تصریح کرد: حفظ و نگهداری آن و همچنین توسعه این فضا در بخش‌هایی از شهر به کمک و همکاری نیاز دارد.

ذاکری با اشاره به صدور پروانه برای احداث مسکن، اضافه کرد: شهرداری در راستای نهضت مسکن سازی با مدیریت شهرستان و بنیاد مسکن تعامل دارد و پروانه خانه‌های معلمان نیز پس از طی فرآیند قانونی در کمترین زمان صادر خواهد شد.

بهنام فدایی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش تیران و کرون نیز در ادامه این نشست آمادگی این اداره در تعامل با مدیریت شهری را اعلام و تاکید کرد: همکاری‌های مشترک بین شهرداری و آموزش و پرورش به نفع شهروندان و دانش آموزان تمام می‌شود.

وی با بیان اینکه تعاملات سازنده توانسته مشکلات را رفع کند، گفت: همکاری شهرداری با آموزش و پرورش به رفع نیاز دانش آموزان کمک خواهد کرد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش تیران ادامه داد: ارتقا فرهنگ شهروندی در مدارس و مراکز فرهنگی آموزش و پرورش امکان پذیر بوده و می‌تواند جریان ساز شود.

فدایی پروانه پروژه مسکن معلمان را مهم خواند و خواستار تسریع آن شد.

وی تصریح کرد: صدور مجوز بهره‌برداری، احداث مدارس و سالن‌های ورزشی نیازمند همکاری شهرداری است تا فرآیندهای اجرایی تسریع شود.

کد خبر 728909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.