دولت به حمایت خیران از اقشار نیازمند جامعه نیاز دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: دولت سیزدهم نهایت تلاش خود را برای حمایت اقشار نیازمند جامعه می‌کند اما در این راه به حمایت خیران هم نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عبدالله رشیدی‌پور، امروز _شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ در مراسم اهدای جهیزیه به مددجویان و معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی کردستان، اظهار کرد: کمک به نیازمندان و فقرا همواره در دین اسلام مورد تاکید قرار گرفته که در این ایام اعیاد شعبانیه لازم است این مسئله را نیز غنیمت بشماریم.

وی افزود: با وجود مشکلات اقتصادی که در جامعه وجود دارد و برخی از خانوارها قادر به تأمین معیشت و مایحتاج روزانه خود نیستند فعالیت خیران امری ضروری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان ادامه داد: دولت سیزدهم نهایت تلاش خود را برای حمایت اقشار نیازمند جامعه می‌کند اما در این راه به حمایت خیران هم نیاز دارد.

رشیدی‌پور در ادامه گفت: در روزهای آینده انتخابات نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری را در پیش‌رو داریم که تاکنون در عمر ۴۵ ساله نظام جمهوری اسلامی ایران ۴۰ انتخابات برگزار شده است.

وی با اشاره به هیاهوی رسانه‌ای شبکه‌های معاند نظام، تصریح کرد: به رغم همه تلاش‌های دشمن، مردم ما پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند که نمونه آن را در حضور پرشور راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد بودید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان اضافه کرد: ۱۹۵ نفر کاندیدا در استان کردستان تأیید صلاحیت شده‌اند که از میان آن‌ها شش نفر نماینده مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهد شد.

رشیدی‌پور خاطرنشان کرد: ۹۸ درصد جامعه ما باسواد هستند و باید مطالبه‌گری داشته باشند و با دید باز و بصیرت فرد اصلح را انتخاب کنند.

کد خبر 728907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.