کنترل ترافیک نوروز در خراسان شمالی با تشکیل گشت مشترک

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: به‌منظور کنترل ترافیک در ایام نوروز، باید گشت مشترک پلیس راه و دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه راه و شهرسازی ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ در کمیسیون ایمنی راه‌های خراسان شمالی با تاکید بر تعامل و همکاری رسانه‌ها با اداره کل راهداری به‌منظور کاهش تصادفات اظهار کرد: نقش رسانه در فرهنگ‌سازی رعایت قوانین و مقررات به‌منظور کاهش تصادفات جاده‌ای مهم است و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط باید هم‌راستا با همدیگر حرکت کنند.

وی افزود: در صورتی که این مهم رخ دهد، ایمنی جاده‌ها افزایش و حوادث جاده‌ای کاهش خواهد یافت.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: به‌منظور کنترل ترافیک در ایام نوروز، باید گشت مشترک پلیس راه و دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه راه و شهرسازی ایجاد شود، همچنین پروژه‌های در دست احداث در طول جاده‌ها از نظر ایمنی بررسی و شرکت‌های آب، برق و گاز باید در اجرای پروژه‌های خود در این ایام، مسائل ایمنی را رعایت کنند.

رشیدی عنوان کرد: باید از هر تصادفی که در محورهای استان رخ می‌دهد یک گزارش آسیب‌شناسی با محوریت اداره راهداری در کمیته‌های ذیل کمیسیون اجرایی آئین‌نامه مدیریت ایمنی حمل‌ونقل و سوانح رانندگی تهیه و شناسایی شود.

کد خبر 728879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.