اعتبار ویژه برای حوزه فرهنگی شاهرود در نظر گرفته شود

امام جمعه شاهرود گفت: ضرورت دارد تا علاوه بر مباحث عمرانی و اقتصادی، در حوزه فرهنگی شاهرود نیز اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی امروز _شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ در جلسه شورای اداری و آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود اظهار کرد: همان‌گونه که شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بودیم با همین شعور، فهم و دقت به مسائل کلان، در انتخابات یازدهم اسفند نیز حضور معنادار مردم را پای صندوق‌های رأی شاهد خواهیم بود.

وی افزود: ضرورت دارد تا علاوه بر مباحث عمرانی و اقتصادی، در حوزه فرهنگی شاهرود نیز اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

امام جمعه شاهرود با تقدیر از اقدامات زیربنایی دولت سیزدهم و استاندار سمنان در دو سال اخیر خاطرنشان کرد: از دهه فجر سال گذشته تا سال جاری خدمات خوبی شکل گرفته است.

امینی تصریح کرد: ما به صورت جدی دلواپس آب هستیم و امیدواریم در خصوص تأمین آب و همچنین فرصت‌های شغلی و کار، اقدامات مطلوبی بیش از این صورت گیرد.

به گزارش ایمنا، جلسه شورای اداری و آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر ۱۴۰۲، با حضور استاندار سمنان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان در تالار پورسینای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود برگزار شد.

کد خبر 728877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.