همه محورهای استان البرز باز است

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز گفت: با تلاش بی‌وقفه راهداران البرزی تمام محورهای مواصلاتی استان به‌جز جاده جدید هشتگرد-طالقان و محور شمشک-دیزین باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: از زمان آغاز بارش برف و باران در استان، بلافاصله تیم‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان البرز به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی را آغاز کردند.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای راهداری البرز برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به کاربران جاده‌ای، افزود: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران، همه نیروهای راهداری به همراه ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری در آماده‌باش کامل بودند و به محض شروع بارش‌ها اقدامات لازم صورت گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز با تاکید بر اینکه با اقدامات انجام شده تمام محورهای مواصلاتی استان به‌جز جاده جدید هشتگرد- طالقان و محور شمشک-دیزین باز است و تردد در آن‌ها به صورت عادی جریان دارد، خاطرنشان کرد: جاده جدید هشتگرد-طالقان به علت کولاک و برای حفظ ایمنی کاربران جاده‌ای بسته شده است؛ بنابراین رانندگان برای تردد در این محور باید از از مسیر جایگزین جاده قدیم استفاده کنند.

زندی‌فر تاکید کرد: از مردم درخواست می‌شود تا با رعایت سرعت مطمئنه و برخورداری از امکانات کامل از جمله زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی استان به‌ویژه مسیرهای کوهستانی تردد کنند و قبل از حرکت برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 728818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.