آماده‌باش راهداری گلستان تا روز دوشنبه / در حال حاضر شرایط عادی است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: در حال حاضر بارشی در محورهای استان نداریم، اما در صورت بروز برف و باران تمام راهدارخانه‌های استان آماده خدمات‌رسانی به رانندگان هستند.

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از گلستان اظهار کرد: با توجه به اعلام هشدار نارنجی هواشناسی و بروز بارش باران و برف در محورهای استان، تمام اکیپ‌های اجرایی در راهدارخانه‌ها به صورت آماده‌باش هستند.

وی با بیان اینکه در راهدارخانه‌ها با ادوات و تجهیزات آماده خدمات‌رسانی به رانندگان هستیم، افزود: به محض آغاز بارش برف عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی نیز آغاز می‌شود.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان، در حال حاضر بارشی در محورهای استان نداریم و شرایط به صورت عادی است، بنابراین رانندگان می‌توانند به‌راحتی تردد داشته باشند.

وی تاکید کرد: آن دسته از افرادی که می‌خواهند از عصر امروز در جاده‌ها تردد داشته باشند، حتماً وسیله ایمنی به همراه خود داشته باشند.

مصدقی با تاکید به همراه داشتن تجهیزات ایمنی، لباس مناسب و سوخت کافی و زنجیر چرخ در صورت تردد در محورهای استان گفت: انتظار داریم هم‌استانی‌های برای تردد در محورهای استان، با تماس با سامانه ۱۴۱ پیش از هرگونه سفر از آخرین وضعیت راه‌های استان باخبر شوند تا با ایمنی کافی و زمان مناسب سفر کنند.

کد خبر 728802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.