تکمیل پل صاحب‌روضات تا پایان سال جاری/ فرصت ویژه شهرداری اصفهان برای رونق ساخت‌وساز

شهردار اصفهان با بیان اینکه با احداث پل صاحب روضات خیابان‌های بهستان و صاحب‌روضات به هم متصل می‌شود، گفت: سعی می‌کنیم تا پایان سال جاری این پروژه را تکمیل کنیم تا فشار ترافیکی پل جهاد کاهش پیدا کند و محدوده غربی شهر شرایط بهتری از این نظر داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: حسن فعالیت شهرداری این است که به‌شدت در معرض قضاوت شهروندان قرار دارد و مردم روی کاغذ دنبال تحقق آن نیستند و کف شهر آن را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم مطالبه‌گری می‌کنند، به‌ویژه اصفهانی‌ها که ریزبین و دقیق هم هستند، افزود: اگر این روحیه پرسش‌گری و مطالبه‌گری شهروندان نبود، نصف‌جهان پیشرفت نمی‌کرد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه پل صاحب روضات به‌زودی بهره‌برداری خواهد شد و حوزه عمران پیگیر احداث آن است، خاطرنشان کرد: این پل از جمله پروژه‌هایی است که قرار بود بیش از ۱۰ سال پیش احداث شود، اما به‌دلیل مشکلات خاصی همچون ترافیک و امکان بستن بزرگراه شهید خرازی عملیاتی نشد، اما با تدبیر ویژه در دوره ششم مدیریت شهری، بدون اختلال در تردد شهروندان، به‌طور تدریجی پس از تعریض این بزرگراه، در حال احداث است.

قاسم‌زاده با بیان اینکه با احداث پل صاحب روضات خیابان‌های بهستان و صاحب‌روضات به هم متصل می‌شود، گفت: سعی می‌کنیم تا پایان سال جاری این پروژه را تکمیل کنیم تا فشار ترافیکی پل جهاد کاهش پیدا کند و محدوده غربی شهر شرایط بهتری از این نظر داشته باشد.

وی با اشاره به بسته تشویقی ساخت‌وساز اظهار کرد: شهروندانی که به‌دنبال دریافت پروانه ساختمانی هستند، می‌توانند تا بیستم اسفند از تسهیلات در نظر گرفته شده، استفاده کنند؛ آن‌ها از افزایش قیمت سال آینده معاف هستند و می‌توانند از تقسیط پرداختی‌ها نیز استفاده و راحت‌تر پروانه ساختمانی دریافت کنند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه تا قبل از پایان سال جاری پیامک‌هایی برای شهروندان درباره عوارض نوسازی ارسال خواهد شد که این پیامک ملاک پرداخت عوارض خواهد بود و مبلغ آن متفاوت است و بخشودگی جرایم را نیز به‌همراه دارد.

قاسم‌زاده اضافه کرد: لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر اصفهان تقدیم شد و با توجه به تصویب آن، شهروندان می‌توانند عوارض نوسازی را با ۴۰ تا ۵۰ درصد تخفیف بپردازند.

کد خبر 728763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا اسماعیلی FR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    3 0
    آقای شهردار محترم نظر به اینکه تلاش شما و همکارانتان قابل چشم پوشی نیست ،ولی یک فکری درمورد ترافیک کلی اتوبان شهید خرازی بکنید
  • سیروس پژوهنده IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    اصفهان به آب نیاز داره آبی که توسط صنایع یزد به اصفهان برگردد.