تغییر نگاه حاکم بر اشتغال جوانان ضرورت دارد

استاندار فارس بر ضرورت تغییر نگاه حاکم بر اشتغال جوانان تاکید کرد و گفت: اگر جوانان برای کار تولیدی و اقتصادی آماده شوند، قطعا در کنار آن ها خواهیم بود و مسیر تحقق خواسته آن ها را هموار خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه، _جمعه بیست و هفتم بهمن_ در چهاردهمین میز خدمت ویژه جوانان در دانشگاه علمی و کاربردی شیراز با بیان اینکه جوانان و فارغ التحصیلان مشکلات و مسائل مختلفی دارند، از عقیده خود برای برپایی منظم و مستمر میزهای خدمت ویژه این قشر از جامعه سخن گفت و اظهار کرد: تاکید دارم پنج شنبه یا جمعه آخر هر ماه به صورت منظم این ملاقات‌های چهره به چهره انجام و شخصاً نسبت به شنیدن مشکلات جوانان و دانشجویان اقدام خواهم کرد.

وی از اشتغال به عنوان بیشترین درخواست مراجعه کنندگان نام برد و افزود: اگر عزیزان فارغ التحصیل ما حاضر باشند در صنایع و کارخانجاتی که به نیروی تحصیل کرده نیاز دارند، مشغول به کار شوند، فرآیند ایجاد شغل برای آنها سریع‌تر سپری و سعی می‌شود تا مشکلات مرتفع شود.

استاندار فارس با تصریح بر اینکه اشتغال در امورات اداری و بخش‌های دولتی طبق ضوابط کشوری و در مسیرهای منحصر به خود انجام می‌شود، بر ضرورت تغییر نگاه حاکم بر اشتغال جوانان تاکید و اضافه کرد: اگر جوانان برای کار تولیدی و اقتصادی آماده شوند، قطعاً در کنار آنها خواهیم بود و مسیر تحقق خواسته آنها را هموار خواهیم کرد.

ایمانیه با اشاره به اینکه در این میزهای خدمت، رؤسا و معاونین دانشگاه‌ها در جهت حل سریع مشکل دانشجویان حضور دارند، خاطر نشان کرد: در صورتی که نیاز به حضور سایر مدیران کل دستگاه‌ها باشد، ایشان نیز در این ملاقات‌ها حاضر می‌شوند.

به گزارش ایمنا، در چهاردهمین میز خدمت جوانان و دانشجویان مسئولین شرکت شهرک‌های صنعتی، شورای هماهنگی بانک‌ها و همچنین اداره کل راه و شهرسازی حضور داشتند و استاندار فارس با بیست و پنج نفر از جوانان و دانشجویان استان فارس بی واسطه ملاقات کرد و برای حل مسائل و مشکلات آنها دستورات لازم را صادر کرد تا مسیر برای باز شدن گره پیش روی مراجعه کنندگان هموار شود.

کد خبر 728720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.