ناکامی‌های مس سونگون همچنان ادامه دارد

هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان ‌ایران امروز با پیروزی گیتی‌پسند و شکست مس سونگون به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست‌وچهارم مسابقات بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ امروز _جمعه بیست‌وهفتم بهمن_ از ساعت ۱۶:۰۰ آغاز شد که در مهم‌ترین بازی‌ها گیتی‌پسند به پیروزی شماره ۲۳ خود رسید و مس سونگون در خانه آلومینیوم تن به شکست داد.

ایرالکو اراک ۳ - مس سونگون ۲

مس سونگون در اراک برابر آلومینیوم شکست خورد تا همچنان نتایج ضعیف این تیم در این فصل ادامه داشته باشد. سینا ممبینی دو گل و دانیال گیویلی یک گل برای آلومینیوم اراک به‌ثمر رساندند و زننده دو گل مس سونگون در این بازی خارج‌ازخانه مهدی جاوید بود.

سفیرگفتمان تهران ۳ - سن‌ایچ ساوه ۳

تیم‌های فوتسال سفیرگفتمان تهران و سن‌ایچ ساوه نتوانستند امتیازات کامل را برای خود جمع‌آوری کنند. مرتضی فرزانیان، علی خلیلوند و امین مجیدی‌پور برای سفیرگفتمان تهران گلزنی کردند و برای سن‌ایچ ساوه هم علی مروتی، مهدی عامری و علی اسعدی گل زدند تا تساوی سه بر سه برای دو تیم رقم بخورد.

فولاد زرند ایرانیان سیرجان ۱ - مقاومت البرز ۱

در سیرجان، فولاد زرند ایرانیان و مقاومت البرز به تساوی و تقسسم امتیازات رضایت دادند. امیرعباس ناظوری برای فولاد زرند ایرانیان و برای مقاومت البرز عرفان محمدپور گلزنی کردند تا بازی یک بر یک به پایان برسد.

ناکامی‌های مس سونگون همچنان ادامه دارد / شکست خانگی ساروی‌های سقوط کرده مقابل قهرمان

آناصنعت پاسارگاد قم ۳ - پالایش‌نفت آبادان ۴

در روزی که پالایش‌نفت با اختلاف یک‌گل از سد میزبان خود گذشت، برای آناصنعت پاسارگاد قم امیرحمزه صدیق‌زاده، علیرضا وفایی و فردین قاسمی گلزنی کردند و دبل امیررضا خون‌جهان و گلزنی سروش احمدنیا برای پالایش‌نفت آبادان یک پیروزی شیرین خارج‌ازخانه به‌دست بیاید.

شهرداری ساوه ۱ - گهرزمین سیرجان ۱

برای شهرداری ساوه در بازی امروز سجاد یوسف‌خواه گل زد و در طرف مقابل زننده تنها گل گهرزمین هم شهاب طالبی بود تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسیده و امتیازات تقسیم شود.

فرش‌آرا مشهد صفر - کراپ الوند ایرانیان ۱

در یکی از سردترین بازی‌های فصل که امروز برگزار شد، کراپ الوند ایرانیان قزوین در خانه فرش‌آرای مشهد صاحب پیروزی شد آن‌هم در شرایطی که مشکلات فنی زیادی حول محور این تیم وجود دارد. محمد یقین‌لو برای کراپ الوند گل زد تا سه‌امتیاز از مشهد به قزوین منتقل شود.

ناکامی‌های مس سونگون همچنان ادامه دارد / شکست خانگی ساروی‌های سقوط کرده مقابل قهرمان

پوشاک‌حافظ ساری ۱ - گیتی‌پسند اصفهان ۴

در این هفته گیتی‌پسند که چهار هفته مانده به پایان لیگ توانسته بود قهرمانی خود را به دست بیاورد، موفق شد پوشاک‌حافظ ساری را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد. در این بازی گیتیزن‌ها بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتند و با گل‌های شایان اکبری، مسعود محمدی و دو گل به‌خودی بازیکنان ساروی برنده میدان شد.

گیتی پسند اصفهان با این برد ۷۰ امتیازی شد و همچنان تنها صفر جدول لیگ برتر فوتسال در مقابل باخت‌های این تیم قرار دارد. پوشاک حافظ ساری نیز با ثبت بیستمین شکست در هفته بیست و چهارم کماکان با هشت امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

نماینده مازندران در فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور در نیم‌فصل نخست تا مرز انحلال هم پیش رفت و ۲ سرمربی نیز به دلیل مشکلات مالی باشگاه از سرمربیگری کناره‌گیری کردند. ماه گذشته نیز مالکیت این باشگاه از حافظ یوسفی گلوردی به رضا امیرسلیمانی واگذار شد تا این تیم در ادامه راه با پشتیبانی‌های مالک جدید به فعالیت خود ادامه دهد.

جدول لیگ برتر فوتسال مردان در پایان هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر

ناکامی‌های مس سونگون همچنان ادامه دارد / شکست خانگی ساروی‌های سقوط کرده مقابل قهرمان

کد خبر 728719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.