بارش‌ها برای چهارمحال‌وبختیاری تا فردا ادامه دارد

مدیر کل هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: فعالیت‌های این سامانه تا فردا ادامه خواهد داشت و بارش‌ها برای غرب و جنوب غرب استان پیش‌بینی می‌شود، این بارش‌ها اغلب به صورت باران خواهد بود و در ارتفاعات در بعضی ساعات شاهد بارش برف نیز خواهیم بود.

مهران چراغپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: از دیروز سامانه بارشی از سمت جنوب وارد استان شد و بیشتر بارش‌ها تاکنون برای کوهرنگ با ۷۳/۴ میلی‌متر به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: فعالیت‌های این سامانه تا فردا ادامه خواهد داشت و بارش‌ها برای غرب و جنوب غرب استان پیش‌بینی می‌شود، این بارش‌ها اغلب به صورت باران خواهد بود و در ارتفاعات در بعضی ساعات شاهد بارش برف نیز خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان تصریح کرد: با خروج این سامانه از فردا شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود.

چراغپور بیان کرد: بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۰۹:۳۰ امروز _جمعه، بیست‌وهفتم بهمن_ برحسب میلی‌متر برای شهرکرد ۱۲/۶، بروجن ۱۲/۶، لردگان ۱۸/۸، کوهرنگ ۷۳/۴، اردل ۲۲/۲، فارسان ۲۰/۶، سامان ۱۳/۵، بن ۱۸/۰، شلمزار ۳۰/۳، فرخ شهر ۱۷، مال‌خلیفه ۲۳/۶، خانمیرزا ۲۰/۶، سورشجان ۲۵/۹، بلداجی ۱۱/۷، ایلبگی ۱۴/۵، دوآب صمصامی ۴۵/۸، بازفت ۴۸/۱، لیرابی ۳۲/۶ است.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود حداقل دما در ۲۴ ساعته آینده در شهرکرد ۴، بروجن ۵، لردگان ۶ و کوهرنگ صفر خواهد بود.

چراغپور خاطرنشان کرد: با نوجه به لغزنده بودن معابر و بارش برف در گردنه‌ها از مسافرت غیرضروری پرهیز شود، همچنین از صعود در ارتفاعات با توجه به احتمال برخورد رعد و برق به شدت پرهیز شود.

کد خبر 728644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.