ناهماهنگی مانع اجرای تاکتیک‌هایمان شد / ریسک نکردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ناهماهنگی‌های بین بازیکنانم باعث شد تا آنچنان که باید نتوانیم تاکتیک‌هایمان را در زمین اجرا کنیم و البته برابر حریف با ریسک بازی نکردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سیدسیروس پورموسوی عصر امروز _پنجشنبه، بیست‌وششم بهمن_ در نشست خبری پس از دیدار با شمس‌آذر قزوین که در میکسدزون ورزشگاه ۱۵ هزار نفری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دیدار امروز بازیکنانم در برابر نماینده قزوین با توجه به ناهماهنگی‌های ایجاد شده بین آنان به هیچ عنوان برایم راضی‌کننده نبود.

وی افزود: ناهماهنگی‌های بین بازیکنانم باعث شد تا آنچنان که باید نتوانیم تاکتیک‌هایمان را در زمین اجرا کنیم، ضمن آنکه ۲ بازیکن تیم من با ۱۸ سال سن به لحاظ آمادگی در این دیدار مشکل داشتند.

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه تاکتیک امروز ما برابر شمس آذر قزوین دفاع و ضد حمله بود و سعی کردیم برابر حریف با ریسک بازی نکنیم، گفت: با این همه از میزبانی و حمایت باشگاه شمس آذر برای این دیدار تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: اگرچه با تغییرات انجام شده از تیم خودم راضی نبودم، اما از اینکه برابر یک تیم خوب توانستیم یک امتیاز کسب کنیم، بسیار راضی هستم.

به گزارش ایمنا، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تیم فوتبال استقلال خوزستان مهمان شمس آذر قزوین بود که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید و استقلال با رسیدن به امتیاز ۹ همچنان قعرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها باقی ماند.

کد خبر 728550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.