جامعه سالم در گرو توجه به ورزش است

استاندار البرز با بیان این که از توسعه و رشد ورزش همگانی در سطح استان حمایت می‌کنیم، جامعه سالم را منوط به توجه به مقوله ورزش دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی، ظهر امروز _پنج شنبه بیست و ششم بهمن_ در جلسه شورای ورزش استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ورزش موضوع بسیار مهم و اثرگذاری در زندگی تمام افراد است و چه در بُعد همگانی و چه در بُعد قهرمانی از جایگاه ویزه ای برخوردار می‌باشد.

استاندار البرز با بیان اینکه ورزش همگانی مادر تمام رشته‌های ورزشی است، تأکید کرد: حقیقتاً می‌توان گفت که جامعه سالم در گرو توجه به ورزش است.

عبداللهی با اشاره به اینکه از توسعه و رشد ورزش همگانی در سطح استان حمایت می‌کنیم، افزود: مدارس از بهترین فضاها برای استعدادیابی و همچنین توسعه ورزش همگانی است.

وی گفت: انتظار داریم صدا و سیما مرکز البرز نسبت به پوشش برنامه‌های ورزشی استان اهتمام ویژه و بیشتری داشته باشند.

استاندار البرز تأکید کرد: شهرداری‌های سطح استان در در بودجه سال آینده خود، اعتبارات لازم را برای ساخت اماکن ورزشی قرار دهند.

عبداللهی خاطرنشان کرد: مصوب کردیم هزینه‌ای بابت پروانه ساخت جهت احداث اماکن ورزشی دریافت نگردد و این مهم رایگان باشد.

وی گفت: باید شرایط را برای ورود بیش از پیش خیرین به موضوع ایجاد فضاهای ورزشی در استان فراهم کنیم.

استاندار البرز با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم نسبت به تلاش برای مشارکت افزایی مردم در انتخابات پیش رو تلاش کنیم، تصریح کرد: ورزش و جوانان می‌تواند نقش پر رنگی در مشارکت افزایی انتخابات ایفا کند.

کد خبر 728522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.