۱۰۰۰ نفر از نیروهای دستگاه‌های امدادی کرمانشاه در آماده‌باش هستند

فرماندار کرمانشاه از آماده‌باش هزار نفر از نیروهای دستگاه‌های امدادی کرمانشاه در روزهای بارانی پیش‌رو برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا آمویی امروز _پنجشنبه بیست‌وششم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌زمان با ورود سامانه بارشی قوی به جو استان و اعلام وضعیت قرمز توسط هواشناسی کرمانشاه، نیروهای امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون شهرداری، هلال‌احمر و آب و فاضلاب به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی، قرار است بارش‌های خوبی در سطح استان به‌ویژه کرمانشاه اتفاق بیفتد، بارش‌هایی که از روز گذشته آغاز شده است و تا بعدازظهر شنبه، بیست‌وهشتم بهمن ادامه پیدا خواهد کرد.

فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: بر همین اساس و با توجه به گستردگی بارش‌ها و احتمال جاری شدن روان‌آب، سیلاب‌های محلی، آب‌گرفتگی معابر و طغیان بعضی رودخانه‌ها، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

آمویی با اشاره به اینکه حدود هزار نیروی امدادی از دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون شهرداری، هلال‌احمر و آب و فاضلاب برای خدمات رسانی به مردم در آماده‌باش هستند، اضافه کرد: همکاری شهروندان با این نیروها به منظور تسریع در رفع مشکلات احتمالی ضروری است.

وی تصریح کرد: مناطقی همچون شریعتی، وزیری و شهرک وحدت هنگام بارندگی بیش از دیگر نقاط با آب‌گرفتگی معابر و ورود آب‌های جاری به کانال فاضلاب مواجه می‌شوند که هماهنگی لازم با شهرداران این مناطق با هدف اعمال تدابیر لازم و سرکشی منظم برای رفع سریع مشکلات احتمالی صورت گرفته است.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به تشکیل قرارگاه پیش‌بینی، پیشگیری و کنترل سیلاب تصریح کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانند با شماره ۱۳۷ مرکز فوریت‌های شهرداری، ۱۱۲ مرکز فوریت‌های هلال‌احمر یا ۱۲۲ مرکز فوریت‌های شرکت آب و فاضلاب تماس بگیرند.

کد خبر 728467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.