بهره برداری ۲۸۶ طرح اشتغالزایی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی در استان کرمانشاه

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه از بهره‌برداری هشت هزار طرح کسب و کار خرد و کوچک صندوق کارآفرینی امید کشور به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروری انقلاب اسلامی و ایجاد ۲۳۸ هزار فرصت شغلی از ابتدای دولت سیزدهم خبر داد و گفت بخشی از این طرح ها در استان کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، عبدالوحید محمدی امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن _ از بهره‌برداری هشت هزار طرح کسب و کار خرد و کوچک صندوق کارآفرینی امید کشور به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیرورزی انقلاب اسلامی و ایجاد ۲۳۸ هزار فرصت شغلی از ابتدای دولت سیزدهم خبر داد و گفت بخشی از این طرح‌ها در استان کرمانشاه افتتاح شد.

وی گفت: در این افتتاح که به صورت سراسری و ویدئو کنفرانس به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس صندوق کارآفرینی امید کشور، برگزار شد، ۲۸۶ طرح از هشت هزار طرح کشوری، مربوط به استان کرمانشاه بود که باعث ایجاد ۱۶۰۰ شغل در استان شده است.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه که برای افتتاح تعدادی از این طرح‌ها در شهرستان روانسر حضور پیدا کرده بود، از بهره برداری ۱۲ طرح از جمله سردخانه پنج هزار تنی روستای گمشتر شهرستان روانسر به عنوان بخشی از طرح‌های اشتغالزایی صندوق امید در استان خبر داد.

کد خبر 728362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.