قرعه‌کشی پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای خبرگان در کرمان

مراسم قرعه‌کشی پخش تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان کرمان با حضور نامزدها و نمایندگان آن‌ها در استانداری کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، با آغاز زمان قانونی تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری (۲۵ بهمن تا ۹ اسفند)، قرعه‌کشی زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها از صدا و سیمای مرکز استان امروز چهارشنبه بیست و پنجم بهمن برگزار شد.

این قرعه‌کشی با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، نامزدها و نمایندگان نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان، مدیرکل صدا و سیما و رئیس هیئت نظارت انتخابات استان کرمان انجام شد.

محمدمهدی فداکار استاندار در این مراسم اظهار کرد: از استان کرمان ۶ نفر برای مجلس خبرگان رهبری، اعلام کاندیداتوری و مورد تأیید قرار گرفتند.

وی افزود: برای اینکه دیدگاه‌های کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به بهترین شکل به اطلاع مردم رسانده شود، ۹ کانال انتخاباتی در استان ایجاد شده است.

فداکار گفت: از سوم اسفند برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره‌های نامزدهای مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی و کانال‌های انتخاباتی پخش می‌شود.

استاندار کرمان ادامه داد: طبق نظرسنجی انجام شده فضای مشارکت در انتخابات خوب است و در همه حوزه‌های انتخاباتی استان رقابت بین گروه‌های سیاسی مختلف وجود دارد و شاهد انتخابات رقابتی و پرشور خواهیم بود.

احمد علیرمضانی مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان نیز گفت: ۱۶۷ نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی درخواست پخش ویدئوهای تبلیغاتی و ۱۱۱ نامزد درخواست حضور در مناظره‌ها را داشتند.

وی بیان کرد: برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در چهار نوبت از شبکه استانی کرمان و کانال‌های انتخاباتی استان پخش خواهد شد.

کد خبر 728349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.