عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ بهمن‌

در این بسته خبری از میانگین سنی ۶۰ هزار تاکسی‌ تهران ۱۰ سال است تا طرح «محله برتر» برای نخستین‌بار در کلانشهر مشهد عملیاتی شد و آتش‌سوزی واحد تصفیه روغن سفید دشت بروجن مهار شد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

میانگین سنی ۶۰ هزار تاکسی تهران ۱۰ سال است

شادی مالکی، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه نوسازی و برقی‌سازی ناوگان اولویت دارد، گفت: میانگین سنی ۶۰ هزار دستگاه تاکسی فعال پایتخت، ۹ تا ۱۰ سال است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ بهمن‌

طرح «محله برتر» برای نخستین‌بار در کلانشهر مشهد عملیاتی شد

جواد مسلم، شهردار منطقه یک مشهد گفت: طرح انتخاب محله برتر در این کلانشهر برای نخستین بار با هدف تقویت روحیه و رویکرد مشارکت هرچه بیشتر شهروندان برای حل مشکلات شهری و همراهی با مدیریت شهری در منطقه یک شهرداری مشهد عملیاتی شد.

۶۰ پروژه عمرانی و خدماتی در یزد در حال احداث است

سید ابوالفضل کشفی، مدیر منطقه ۴ شهرداری یزد گفت: بیش از ۶۰ پروژه عمرانی و خدماتی با هزینه ۱۲۲ میلیارد تومان در سطح منطقه در حال اجرا است.

تخریب حدود ۴۰ درصد از باغ‌های شهر یزد در یک دهه گذشته

محمدحسن منصوری زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر یزد از تخریب حدود ۴۰ درصد از باغ‌های شهر یزد در یک دهه گذشته با استناد به تفسیر تصاویر هوایی خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ بهمن‌

شهروندان کرجی زباله‌های خشک را به خانه‌های بازیافت تحویل دهند

محمدرضا خسروی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از جانمایی خانه بازیافت عظیمیه کرج واقع در پارک ایران زمین خبر داد و گفت: تا پایان سال دو خانه بازیافت دیگر در سطح کلانشهر کرج ایجاد خواهد شد.

تداوم عملیات سازندگی در پروژه قائم رحمت احمدی

علی حسین عباسی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز از تداوم عملیات سازندگی در پروژه قائم رحمت احمدی خبر داد.

کاشت ۳۰۰ اصله درخت در خیابان ولیعصر تا پایان امسال

علی محمد مختاری، مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از کاشت ۳۰۰ اصله درخت در خیابان ولیعصر (عج) تا پایان سال جاری خبر داد.

آتش‌سوزی واحد تصفیه روغن سفید دشت بروجن مهار شد

مصطفی نفر، مسئول آتش‌نشانی شهر سفید دشت شهرستان بروجن گفت: واحد تصفیه روغن سفید دشت که روز چهارشنبه دچار آتش‌سوزی شده بود با حضور نیروهای آتش نشانی مهار شد.

کد خبر 728254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.