محققان معین، حلقه ارتباط برای انتقال یافته‌های تحقیقاتی هستند

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: محققان معین حلقه ارتباط برای انتقال اطلاعات و یافته‌های تحقیقاتی در حوزه کشاورزی هستند و نقش مهمی در مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان‌ها ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کمال شهبازی، امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن_ در نشست با کاروان سراسری محققان معین در استان اردبیل اظهار کرد: محققان معین حلقه ارتباط برای انتقال اطلاعات و یافته‌های تحقیقاتی در حوزه کشاورزی هستند و نقش مهمی در مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان‌ها ایفا می‌کنند.

وی هدف از برگزاری این کاروان ترویجی را بررسی علمی، فنی و میدانی مسائل دانشی کشاورزی و منابع طبیعی در سطح جوامع محلی برشمرد و افزود: دستاوردها و یافته‌های علمی ۲۹ ماه سپری شده از دولت سیزدهم در حوزه تحقیقات کشاورزی به طور هم‌زمان در ۲۸ مرکز خدمات جهاد کشاورزی استان اردبیل توسط محققان مرکز تحقیقات ارائه شد.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل ادامه داد: تسریع و تسهیل در پاسخگویی به نیازهای فنی بهره‌برداران و مروجان بخش، تقویت توان فنی و مهارتی مروجان مسئول پهنه و بهره‌برداران از جمله اهداف این کاروان ترویجی بود.

شهبازی خاطرنشان کرد: افزایش ضریب نفوذ دانش در واحدهای تولیدی با توسعه کشاورزی دانش‌بنیان، تکمیل زنجیره دانش با انتقال یافته‌های تحقیقاتی قابل ترویج سازمان به عرصه، نیازسنجی پژوهشی مبتنی بر مشکلات واقعی عرصه‌های تولیدی و تحقق شعار سازمان پاسخگو با حضور محقق معین در کنار بهره‌بردار و مروج مسیر است.

کد خبر 728241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.