افزایش ۲۰ درصدی پروازهای داخلی و خارجی در سال جاری / تامین امنیت بیش از ۳۶ میلیون مسافر

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از افزایش ۲۰ درصدی پروازهای داخلی و خارجی در سال جاری و تامین امنیت بیش از ۳۶ میلیون مسافر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی پروازهای داخلی و خارجی اظهار کرد: پلیس فرودگاه‌های کشور از ابتدای سال جاری موفق شد با تلاش شبانه روزی امنیت بیش از ۳۶ میلیون مسافر را در قالب بیش از ۳۰۲ هزار پرواز داخلی و خارجی تأمین و رضایت مراجعه کنندگان را به خوبی جلب کند.

وی افزود: کارکنان پلیس فرودگاه‌های کشور با تلاش شبانه روزی توانسته‌اند قاچاق کالا و ارز در خطوط هوایی را مدیریت کنند و این کشفیات در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته از افزایش ۱۲۹ درصدی با ارزش تقریبی ۵۱۳۲ میلیارد و ۶۷۳ میلیون ریال برخوردار بوده است.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی با بیان اینکه طی ۱۰ ماهه سال جاری ۱۴ کیلو و ۹۲۴ گرم طلا، ۴۶۳ گرم شمش و ۲۵۸ قطعه سکه طلای غیرمجاز کشف شده است، گفت: کشف بیش از دو تُن انواع موادمخدر با دستگیری ۹۶۰۶ نفر و کشف ۱۶ قبضه انواع سلاح و۳۳۱۷ مورد تجهیزات نظامی و ممنوعه غیرمجاز نشانگر عملکرد خوب کارکنان پلیس فرودگاه‌های کشور دارد.

وی با تأکید بر اینکه با حکم مرجع قضائی ۱۰ هزار و ۴۳۹ دستگاه خودرو توقیف شده است، ادامه داد: در ۱۰ ماه گذشته ،۴۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، کشف و برای آنها پرونده قضائی تشکیل شده است.

سردار بنی‌ اسدی‌فر با اشاره اینکه یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با بسیج تمام امکانات در سراسر کشور پاسدار آسایش و امنیت هموطنان است، خاطرنشان کرد: از مردم ایران اسلامی که خادمان خود در انتظامی کشور را در انجام وظایف محوله یاری می‌کنند تا احساس امنیت برای ایرانیان خلق شود، قدردانی می‌کنیم.

کد خبر 728237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.