مانع‌زدایی از پروژه‌های مشارکتی برج‌های شهیدخزایی پس از ۲ سال

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه پس از حدود ۲ سال موانع عملیاتی و اجرایی پروژه‌های مشارکتی برج‌های شهید خزایی رفع شد، گفت: در این پروژه های مشارکتی، در مجموع ۵۰۰ واحد مسکونی احداث خواهد شد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پس از حدود دو سال موانع عملیاتی و اجرایی پروژه‌های مشارکتی برج‌های شهید خزایی رفع شد.

وی افزود: با هم‌افزایی‌ها و پیگیری‌های انجام شده از سوی معاونت‌های مالی و اقتصادی و شهرسازی و معماری و مدیریت منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان، مشکلات مرتبط با کاربری و ارتفاعات اَبرپروژه‌های مسکونی واقع در این منطقه برطرف و به‌منظور اجرای عملیات ساخت‌وساز در آن به سرمایه‌گذاران ابلاغ شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به ضرورت مولدسازی اموال و دارایی‌های شهرداری خاطرنشان کرد: مجموعه پروژه‌های مسکونی شهید خزایی در مجموع به مساحت عرصه ۵۸ هزار و ۳۳۶ متر مربع و زیربنای حدود ۸۹ هزار متر مربع، بالغ بر ۵۰۰ واحد را شامل می‌شود و از مهم‌ترین پروژه‌های مشارکتی در منطقه ۱۰ است که از اولویت خاصی برای شهروندان برخوردار بوده و در عین حال، به لحاظ ایجاد ارزش افزوده، برای شهرداری نیز حائز اهمیت است.

حیدری با تاکید بر اولویت اجرای پروژه‌های مناطق شهرداری اصفهان به روش مشارکت عمومی-خصوصی افزود: پروژه‌های مشارکتی مجموعه‌های مسکونی گندم، اقاقیا، یاس و نیلوفر واقع در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان به لحاظ کد ارتفاعی و بلندمرتبه‌سازی دارای مشکلات متعددی بود که سرانجام موانع مربوطه با پیگیری مستمر و جلسات مکرر مرتفع شد.

وی تاکید کرد: در این پروژه‌های مشارکتی، در مجموع ۵۰۰ واحد مسکونی احداث خواهد شد و امیدواریم پس از پایان عملیات اجرایی در تأمین مسکن شهروندان نقش مهمی ایفا کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تمجید از عملکرد منطقه ۱۰ شهرداری در حوزه سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی خاطرنشان کرد: این منطقه از نظر آماری، عملکرد موفقی را به نمایش گذاشته، به‌نحوی که جایگاه نخست را از نظر عرصه و اعیان در میان مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان در بخش مشارکت با بخش خصوصی به خود اختصاص داده است.

کد خبر 728195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.