۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
۳۰ هزار اصفهانی در «تب و تاب»

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: جشنواره بازی و سرگرمی اصفهان با عنوان «تب و تاب» به‌منظور افزایش نشاط اجتماعی و ترویج الگوی صحیح تفریح، بازی و سرگرمی با حضور بیش از ۳۰ هزار نفر از شهروندان برگزار شد.

علیرضا خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشنواره بازی و سرگرمی اصفهان با عنوان «تب و تاب» هم‌زمان با ایام دهه فجر به‌منظور افزایش نشاط اجتماعی و ارائه و ترویج الگوی صحیح تفریح، بازی و سرگرمی برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره از شانزدهم بهمن از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ به مدت هفت روز، پذیرای بیش از ۳۰ هزار نفر از عموم شهروندان بود و صبح‌ها نیز بیش از پنج هزار دانش‌آموز دختر در قالب اردو از برنامه‌های این جشنواره بهره‌مند شدند.

۳۰ هزار اصفهانی در «تب و تاب»

معاون ورزشی، تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: جشنواره تب و تاب به همت این معاونت برای نخستین بار با تنوع بالایی از انواع تفریحات خانوادگی در بخش‌های مختلف از جمله بازی‌های آموزشی، نقش‌آفرینی، درمانی، فکری، علمی، دیجیتال، گروهی، بومی محلی و هایپر بازی، طراحی و برنامه‌ریزی شد و در محل سابق نمایشگاه‌ها در مجاورت پل تاریخی شهرستان به اجرا درآمد.

خاکسار ادامه داد: هر یک از این بخش‌ها شامل قسمت‌های مختلفی از جمله رباتیک و الگوی آموزشی در بخش بازی‌های آموزشی، روبیک و لیوان‌چینی در بخش بازی‌های فکری، اتاق‌های فرار در بخش بازی‌های نقش آفرینی به ارائه بازی‌های متنوع پرداختند.

وی تصریح کرد: در بخش پایانی هر شب برنامه، نمایش‌های علمی برگزار شد تا مخاطب با سرگرمی‌های جذاب و پدیده‌های علمی آشنا شود.

۳۰ هزار اصفهانی در «تب و تاب»

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این جشنواره نخستین گام در راستای ترویج فرهنگ تفریح سالم و خانوادگی بود که در آینده برنامه‌هایی با محور تفریح، بازی و سرگرمی به صورت تخصصی توسط اداره تفریحی و خانه خلاقیت و بازی‌های فکری برنامه‌ریزی و برگزار خواهد شد.

کد خبر 728159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.