شهرستان خنداب ظرفیت توسعه فعالیت‌های صنایع تبدیلی را دارد

استاندار مرکزی گفت: شهرستان خنداب ظرفیت توسعه فعالیت‌های صنایع تبدیلی را دارا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه عصر امروز _سه‌شنبه، بیست و چهارم بهمن_ در آئین بهره‌برداری از اولین سردخانه خنداب با ظرفیت ۱۲ هزار تن اظهار کرد: سردخانه یکی از حلقه‌های مهم زنجیره تولید تا توزیع است و باید در کنار تولید این بخش هم فعال باشد.

وی افزود: در ۲ سال اخیر چند سردخانه با ظرفیت بالا در شهرستان‌های ساوه، خمین و هم‌اکنون در خنداب به بهره‌برداری رسید.

استاندار مرکزی تأکید کرد: بخش خصوصی فعال و موفق می‌تواند گام‌های بلندی را برای پیشرفت شهرستان بردارد، چراکه هرجا مردم در کنار دولت قرار گرفته‌اند کارهای بزرگی انجام شده است.

وی افزود: همواره به این هم‌افزایی و همدلی نیاز داریم تا کارهای مؤثری را به نفع مردم به انجام برسانیم.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه سالانه ۳۵۰ هزار تن تولیدات بخش کشاورزی شهرستان خنداب است، گفت: سهم محصولات باغی این شهرستان ۱۷۰ هزار تن است و نیاز به سردخانه و صنایع تبدیلی در این شهرستان احساس می‌شود.

به گزارش ایمنا، سردخانه خنداب با ظرفیت ۱۲ هزار تن و ۱۲۰۰ مترمربع فضای سردخانه‌ای در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری ۲۴۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و تسهیلات دولتی احداث شده و فاز توسعه‌ای آن راه‌اندازی بازارچه و میدان تره بار است.

در سفر استاندار مرکزی به شهرستان خنداب عملیات اجرایی مدرسه خیر ساز پسرانه جاورسیان این شهرستان در فضایی به وسعت ۵۷۰ مترمربع و پیش‌بینی اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

همچنین ساختمان کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان خنداب با ۱۵۰ میلیارد ریال به وسعت سه هکتار، ساختمان دهیاری روستای دهنو با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در ۳۰۰ مترمربع وسعت، سه طرح بهداشتی و درمانی خدمات جامع سلامت روستایی در «اناج، استون و دهچال» در جاورسیان به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 728027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.