دستگیری ۱۷ قمارباز در کلاچای رودسر

فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری ۱۷ قمارباز در یک باب منزل مسکونی در بخش کلاچای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سید جلال‌الدین جوانمردی با بیان اینکه قمار باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها می‌شود، اظهار کرد: قمار علاوه بر اینکه با اعتقادات اسلامی مردم در تضاد است به پویایی جامعه آسیب وارد می‌کند.

وی افزود: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی در منزل مسکونی خود با تجمع افراد، اقدام به دایر کردن مکان قماربازی و سلب آسایش همسایگان کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه مأموران انتظامی بخش کلاچای پس از اطمینان از صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام و ۱۷ نفر را حین قماربازی دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: از این افراد چهار دست آلات بازی قمار و ۱۴۴ عدد ژتون (اعتباری) به ارزش ۴۴۶ میلیون ریال برای رد و بدل وجه حاصل از قماربازی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تعدادی از تراکنش‌های حاصل از بازی قمار به وسیله نرم‌افزارهای تلفن همراه انجام می‌شد، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه کسب درآمد از راه قمار و تحصیل مال از راه نامشروع به عنوان یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی جرم محسوب می‌شود، گفت: مردم در صورت اطلاع یا مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس دهند.

کد خبر 727987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.