بیش از ۵۰ پروژه‌ به مناسبت دهه فجر در نایین افتتاح شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: بیش از ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد تومان در شهرستان نایین در حوزه‌های مختلف به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: پروژه‌های متعدد در بخش‌های مختلف زیرساختی، خدمت رسانی به مردم، معابر و راه‌ها، حمل و نقل، مباحث گردشگری، مباحث مختلف شهری_زیرساختی و شهری_روستایی در شهرستان نائین به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد تومان در شهرستان نائین افتتاح شد و لازم به ذکر است که در این ایام با همت استاندار اصفهان و مدیران استانی، ۷۶۸ پروژه بالغ بر ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

بیش از ۵۰ پروژه‌ به مناسبت دهه فجر در نایین افتتاح شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: بخش بسیاری از این پروژه‌ها از پروژه‌های کلان استان و بین شهرستانی و بخش از آن ویژه شهرستان‌های استان اصفهان بوده است که امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها برگ زرین دیگری به موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه شود و مردم عزیز بتوانند از خدمات این پروژه‌ها به نحو مطلوب استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، سالن تطهیر بهشت کبری نائین، محوطه ورودی آسیاب تاریخی ریگاره محمدیه، مدرسه برکت شهر بافران، پروژه آسفالت معابر شهر انارک و روستای چوپانان، شرکت مدرن صنعت نائین به عنوان اولین تولید کننده بکس بادی در ایران، اقامتگاه سنتی خانه خورشید در انارک و اقامتگاه سنتی بام نائین، مرکز کودک و نوجوان رؤیای سبز یگانه، زیرسازی و آسفالت معابر شهرک سلیمانی و پارک محلی شهید حججی در بافران بخشی از چندین پروژه‌ای است که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در شهرستان نائین به بهره برداری رسید.

بیش از ۵۰ پروژه‌ به مناسبت دهه فجر در نایین افتتاح شد

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان در افتتاح مدرسه برکت بافران و مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در افتتاح مرکز کودک و نوجوان رؤیای سبز یگانه به عنوان اولین مرکز دخترانه در سطح شهرستان نائین که پذیرای کودکان بدسرپرست و بی سرپرست است، حضور داشتند.

کد خبر 727950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.