احداث ادامه خیابان علامه امینی، پروژه محرک توسعه در منطقه ۴ اصفهان

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان از احداث ادامه خیابان علامه امینی خبر داد و گفت: این پروژه محرک توسعه با هدف خروج کردآباد و سواردز از بن‌بست انجام می‌شود.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در بن‌بست قرار داشتن محلات کردآباد و سواردز سال‌ها دغدغه اهالی این محلات بود، بنابراین برای رهایی از این مشکل و آزادسازی این دو محله، احداث ادامه خیابان علامه امینی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این طرح از جمله پروژه‌های محرک توسعه در منطقه ۴ محسوب می‌شود، افزود: طرح احداث این خیابان از سال‌ها پیش وجود داشت، اما تاکنون پیگیری نشده بود؛ در بودجه سال ۱۴۰۲ اعتباری به این امر اختصاص داده شد تا تملک‌های لازم صورت گیرد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان ادامه داد: روند تملک و آزادسازی ادامه خیابان علامه امینی در حال انجام است و تا سال آینده این روند ادامه خواهد داشت.

زمانی خاطرنشان کرد: در این راستا جلسات مقدماتی با معتمدان محلی برگزار شد و شرح کار برای آن‌ها بیان شد، در ادامه نیز قیمت کارشناسی برای زمین‌ها تعیین می‌شود، البته بخش عمده کاربری‌ها کشاورزی و خارج از محدوده است که در این رابطه نیز کارشناسی لازم انجام می‌شود.

زمانی تصریح کرد: اگر بتوانیم بخش عمده توافق‌ها را تا پایان سال جاری انجام دهیم، تا سال آینده ادامه خیابان علامه امینی نیز احداث خواهد شد.

کد خبر 727832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.