افزایش ۸۶ شعبه اخذ رأی در خراسان شمالی نسبت به دوره قبل

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: ۸۶ شعبه اخذ رأی در استان به نسبت انتخابات دوره قبل و به‌منظور تسهیل رای‌دهی افزوده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معتمدان محلی از اقشار مختلف جامعه، هیئت‌های اجرایی انتخابات را انتخاب و هیئت‌های اجرایی نیز علاوه بر بررسی اولیه صلاحیت‌های داوطلبان، حتی مکان شعب اخذ رأی را نیز تعیین کردند و در اجرای انتخابات نقش مستقیم دارند.

وی با اشاره به موارد تسهیل انتخابات نسبت به دوره‌های قبل افزود: در این دوره نیازی به ممهور شدن شناسنامه نیست و سایر مدارک هویتی همچون گواهینامه، گذرنامه، کارت پایان خدمت سربازی و کارت ملی نیز در احراز هویت رأی‌دهندگان، معتبر هستند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با هدف تسهیل در دسترسی رأی‌دهندگان به شعب اخذ رأی، ۸۶ شعبه نسبت به دوره قبل در خراسان شمالی اضافه شده است.

ناهیدی تصریح کرد: ۹۲۶ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در استان در ۱۵۷۹ نقطه رأی‌گیری انجام خواهد داد و هیچ نقطه جمعیتی در استان وجود ندارد که شعبه اخذ رأی برای آنجا پیش‌بینی نشده باشد.

وی گفت: از ابتدای ثبت‌نام نامزدها، صلاحیت ۱۹۲ نفر در هیئت‌های اجرایی و نظارت بررسی شد و در نهایت تاکنون صلاحیت ۱۰۹ نفر تأیید شده است.

کد خبر 727794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.