ضرورت افزایش همکاری شهرداری قزوین با میراث فرهنگی

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خواستار افزایش تعاملات و همکاری بیشتر شهرداری با میراث فرهنگی استان شد.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه قزوین بار دیگر برگ زرینی از حضور باشکوه خود را در دفتر انقلاب به ثبت رساندند که ستودنی و قابل قدردانی است.

وی اضافه کرد: مسئولان باید در جایگاه‌های خود قدردان این حضور مردم و زحمات آن‌ها در عرصه‌های انقلاب باشند و در راستای خدمت‌گذاری به آن‌ها از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به بررسی کدهای درآمدی پروژه احداث میدان میوه و تره‌بار، اضافه کرد: لازم است یک منبع درآمدی کلان را برای اجرای این پروژه فریز کنیم.

فرمانی درباره پیگیری شورا پیرامون روکش بودجه و عمل به تعهدات شهرداری در تکالیف ابلاغی، خاطرنشان کرد: لازم است جلسات روکش بودجه حتماً شهردار، مدیران و معاونین وی حضور داشته باشند و به طور مستمر این جلسات برگزار شود و مدیریت شهری نیز پیگیر مطالبات شورا باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به آسیب شناسی صورت گرفته از جلسات روکش بودجه به نظر می‌رسد علت عدم اجرای برخی پروژه‌ها کمبود منابع مالی نبوده است بلکه عدم مدیریت و همکاری نکردن و پیگیری موارد توسط شهرداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خواستار تعامل بیشتر و قوی‌تر مدیریت شهری با حوزه میراث فرهنگی شد و گفت: تعاملات خوبی از سوی سازمان میراث فرهنگی با شهرداری وجود دارد و شاهد اقدامات اجرایی از سوی این سازمان هم بوده‌ایم، اما به نظر می‌رسد تعامل یک‌سویه برای پیشبرد اهداف مدنظر مثمر ثمر نیست و ضرورت دارد تا شهرداری هم تعاملات خود را در این حوزه افزایش دهد.

کد خبر 727657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.