راهپیمایی امروز قدرت نرم مردم ایران را به جهانیان نشان داد

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه قدرت سخت نیروهای نظامی و تجهیزات و قدرت نرم توان سیاسی و مردمی یک ملت، حکومت و یک جامعه است، گفت: اگر قدرت نرم ملتی در حد بالایی باشد، بازدارندگی برای قدرت سخت دشمن خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به راهپیمایی باشکوه مردم ایران در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: معلول تابع علت و مسبب تابع سبب خود است و حضور مردم در راهپیمایی‌ها هم تابع پیرو آن است.

وی علت حضور مردم در راهپیمایی‌ها را اعتقادشان به اسلام، قرآن کریم، پیامبر اکرم (ص) و حضرات معصومین و حاکمیت دینی و ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: چون علت هنوز پابرجاست معلولش هم پابرجاست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردمی که در ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در راهپیمایی شرکت کردند، نشان دادند که هنوز معتقد به مبانی انقلاب اسلامی هستند و پای انقلاب ایستاده‌اند تا آن را به دست صاحب اصلی یعنی امام زمان (عج) برسانند.

وی با بیان اینکه قدرت بر دو نوع نرم و سخت تقسیم می‌شود، ابراز کرد: قدرت سخت نیروهای نظامی و تجهیزات است و قدرت نرم توان سیاسی و مردمی یک ملت، حکومت و یک جامعه می‌باشد.

حجت الاسلام میرزایی تاکید کرد: بسیاری از اوقات دشمنانی که قصد دارند از قدرت سخت خود علیه مردم استفاده کنند، با قدرت نرم مجموعه مقابل مواجه می‌شوند بنابراین اگر قدرت نرم ملتی در حد بالایی باشد، بازدارندگی برای قدرت سخت دشمن خواهد داشت.

وی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت در انتخابات را نشان دهنده قدرت نرم جمهوری اسلامی قلمداد کرد و گفت: این قدرت نرم مانع تعرضات دشمن با قدرت سخت می‌شود؛ از این رو با توجه به شرایط منطقه دشمنان در محاسبات خود دچار تحلیل صحیح‌تری از مردم ایران خواهند شد.

کد خبر 727464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.