حضور پرشور و در صحنه مردم؛ به شکرانه انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره بهداینکه انقلاب اسلامی یک نعمت خدادادی است که با حضور مردم در صحنه حفظ می‌شود گفت: حضور گسترده‌ مردم در راهیپمایی امروز نشان از تکرار این حضور در انتخابات ۱۱ اسفند خواهد بود.

آیت الله محمدرضا ناصری در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد با اشاره به مضمون ۲۲ بهمن به عنوان یکی از ایام الله مبارک اظهار کرد: خداوند در این روز به بندگان خود منت گذاشت و بعثت دوباره‌ای را رقم زد تا در میهن عزیز اسلامی ایران مسلمانان با اقتدار زندگی کنند.

وی با تأکید بر اینکه تکلیف و وظیفه همگان است تا شکرگزار خداوند باشیم گفت: لازم است که راه استقامت، ایثار و ایستادگی را در پیش گرفته و از این نعمت خدادادی حفظ و حراست کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: حضور مردم در صحنه و میدان راهپیمایی به عنوان عامل حفظ این نعمت محسوب می‌شود.

ناصری با اشاره به حضور پرشور مردم استان یزد در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور گسترده‌ای که امروز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند نشان از این دارد که این حضور در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر تکرار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات به معنای یاریگری انقلاب اسلامی است، حضورهای حداکثری سبب می‌شود تا این انقلاب سرافزار و سربلند باقی مانده و جوانان ما به زودی قله‌های مرتفع را فتح کنند.

کد خبر 727462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.