روز انتخابات، روز مردم ایران است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم در ۱۱ اسفند پای صندوق رأی حضور پیدا می‌کنند و روز انتخابات روز مردم ایران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سردار یدالله جوانی امروز _یکشنبه، بیست‌ودوم بهمن_ در جمع کاشانی‌ها در میدان جهاد کاشان ضمن تاکید بر حضور پرشور در انتخابات اظهار کرد: مردم در ۱۱ اسفند پای صندوق رأی حضور پیدا می‌کنند و روز انتخابات روز مردم ایران است.

وی افزود: حفظ انقلاب ارزش والایی است و این مهم چون با حفظ نظام ارتباط دارد، دشمن همواره مردم را بر عدم مشارکت در انتخابات تشویق می‌کند، اما مردم توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با همین نشاط و سرزندگی در انتخابات یازدهم اسفند هم حضوری پرشور خواهند داشت و نشان خواهند داد که نسبت به اصل انقلاب و نظام اسلامی وفادار هستند و از هیچ کوششی برای حفظ آن فروگذاری نخواهند کرد.

جوانی با اشاره به اینکه خودباوری، بالندگی و اقتدارآفرینی، حاصل تفکر انقلاب اسلامی است، گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی تاکید خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند پرچمی که به نام اسلام به اهتزاز درآمده جنسی متفاوت دارد و با صراحت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را مطرح کرد و کاملاً مشخص است که چرا دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه کردند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: آن‌ها با پیشرفت جمهوری اسلامی مخالف هستند و می‌دانند که اگر یک کشور مسلمان برای کشورهای دیگر الگو شود، هیچ آبرویی برای آنان نمی‌ماند و ملت بابصیرت با آگاهی در صحنه حضوری مستمر پیدا کرد و از جمهوری اسلامی محافظت کرد و ده‌ها توطئه را خنثی کرد، امروز انقلاب اسلامی از تفکراتی است که در جهان جذابیت دارد و مورد توجه قرار گرفته است.

جوانی تاکید کرد: جهاد تبیین که فریضه‌ای واجب برای همگان شد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و آنچه که در پیش رو داریم و دستاوردهای انقلاب اسلامی را پاسخ می‌دهد و باید پاسخ داد که چرا این انقلاب دشمنانی را به خود دیده و چرا امام راحل (ره) قیام کرد و در چه موقعیتی هستیم و چه وظیفه‌ای در قبال انقلاب اسلامی داریم.

وی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های بزرگی داشته است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز ملت فلسطین راه آزادی قدس شریف را انتخاب کرده و ملت‌های منطقه پشت او هستند، با آغاز طوفان‌الاقصی طوفان شدیدتر در اقصی نقاط دنیا به وجود آورد و امروز این ظلم‌ها و جنایت‌ها با وجود وسعت بالا نمی‌تواند رژیم صهیونیستی را نجات دهد و این ملت خاموش شدنی نیست.

کد خبر 727460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.