حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن مسئولیت نوکران مردم را سنگین‌تر می‌کند

استاندار یزد با اشاره به حضور پرشور و با بصیرت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مسئولیت مسئولین و نوکرانِ مردم را، سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، راهپیمایی یوم اللّه ۲۲ بهمن و جشن باشکوه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در شهر یزد برگزار شد.

مهران فاطمی، استاندار یزد در حاشیه این آئین، ضمن تبریک «حلول ماه شعبان» و «یوم الله ۲۲ بهمن» گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تولید قدرت و امنیت ملی می‌کند و امنیت؛ زیرساخت هر توسعه و پیشرفت است.

وی با اشاره به حضور پرشور و با بصیرت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران در طول این ۴۵ سال همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستاده و به کوری چشم دشمنان، هر سال پر شورتر از گذشته در راهپیمایی شرکت می‌کنند.

استاندار یزد با پاسخِ «ما رایت الاجمیلا»، در جواب سوالی مبنی بر اینکه «حضور مردم در راهپیمایی را چطور ارزیابی می‌کنید» گفت: ملت بزرگ ایران در طول این ۴۵ سال با تأسی از حضرت سید الشهدا (ع) و در تبعیت از ولایت مطلقه فقیه؛ حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، جز زیبایی نیافریدند.

استاندار یزد در پایان با بیان اینکه مسیر حل مشکلات موجود، از دل مشارکت و حضور مردم می‌گذرد، اضافه کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مسئولیت مسئولین و نوکرانِ مردم را، سنگین‌تر می‌کند.

کد خبر 727452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.