نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است

نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در زمان جنگ تحمیلی ما از سلاح‌های دفاعی برای دفاع از کشور و ناموسمان برخوردار نبودیم اما امروز اعلام می‌کنیم که نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران برای حفظ این کشور و حفظ امنیت و ناموس این مرز و بوم در اوج اقتدار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدضیاءالدین آقاجانپور امروز _یکشنبه بیست‌ودوم بهمن_ در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهر سنندج اظهار کرد: مردم ما در زمان پیروزی انقلاب، استقلال و آزادی را می‌خواستند چون این کشور و سران آن به بیگانگان وابسته بودند و بیگانگان سرنوشت کشور را تعیین می‌کردند.

وی با بیان اینکه نعمت استقلال، نعمت بزرگی است که باید آن را قدر بدانیم و از آن محافظت کنیم، افزود: مردم ما می‌خواسنتند که حاکمیتشان اسلامی و قانون کشور بر اساس ارزش‌های اسلامی و دینی باشد که برای اولین بار در تاریخ ایران، حاکمیت اسلامی تشکیل و ارزش‌های دینی و اسلام ناب محمدی در این کشور حاکم شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: بعد از اینکه ما استقلال، آزادی و حاکمیت اسلامی را به دست آوردیم دشمنان ما دست از سر این نظام برنداشتند و جنگ را بر این کشور تحمیل کردند تا نظام نوپای اسلامی را از پای درآورند و استقلال و امنیت کشور را بگیرند.

حجت‌الاسلام آقاجانپور اضافه کرد: روزی که دشمنان به کشور ما حمله کردند ما از سلاح‌های دفاعی برای دفاع از کشور و ناموسمان برخوردار نبودیم اما امروز اعلام می‌کنیم که نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران برای حفظ این کشور و حفظ امنیت و ناموس این مرز و بوم در اوج اقتدار است.

وی گفت: ما برای اولین بار در تاریخ ایران هواپیمای نظامی جنگنده را تولید کردیم، کشتی و ناو جنگی، موشک‌های پیشرفته، هواپیماهای بدون سرنشین و ماهواره‌های کاملاً بومی و ایرانی را تولید کردیم و اکنون از نظر نظامی و علمی پیشرفت‌هایی بسیاری را کرده‌ایم که اینها برای حفاظت از استقلال و امنیت کشور بوده است.

نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است

مشارکت در انتخابات یکی از مظاهر اقتدار و امنیت کشور است

نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: اما در کنار این اقتدار نظامی و دفاعی ما نیازمند به این هستیم که یکپارچه در صحنه حضور داشته باشیم و در مسائل سیاسی و اجتماعی همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مشارکت کنیم چون مشارکت عمومی یکی از مظاهر اقتدار و امنیت کشور است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور تصریح کرد: اگر در زمان جنگ تحمیلی همه از کشورمان دفاع کردیم، امروز نیز حضور در میدان انتخابات همچون حضور در میدان جنگ است و شرکت در انتخابات به مانند نماز واجب است.

وی اضافه کرد: شرکت در انتخابات هم واجب شرعی و هم تکلیف ملی است، با این تفاوت که اگر نماز را به موقع نخوانیم می‌توانیم قضای آن را به جا بیاوریم اما اگر مشارکت در انتخابات نداشته باشیم جای قضا وجود ندارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات این پیام را به دشمنان می‌دهد که مردم ما از استقلال، امنیت، آزادی و جمهوری اسلامی ایران دفاع و حمایت می‌کنند.

کد خبر 727366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.