حضور حماسی مردم استان مرکزی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی ۲۲ بهمن در جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم استان مرکزی در شهرهای مختلف این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز _یکشنبه بیست و دوم بهمن_ همزمان با سراسر ایران اسلامی، در اقصی نقاط استان مرکزی برگزار شد.

راهپیمایان با طی کردن مسیر میدان شهدا، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل‌الله نوری، میدان سرداران به سوی مصلای بیت‌المقدس شهر اراک و با در دست داشتن پلاکاردهایی که شعارهای تا آخر ایستاده‌ایم، مرگ بر آمریکا و آمریکا در همه جنایاتی که امروز در فلسطین رخ می‌دهد شریک جرم است، حماسه آفریدند.

در این راهپیمایی مردم ولایتمدار و متدین دیار آفتاب با مشت‌های گره کرده، فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.

راهپیمایی امسال به دو دلیل حائز اهمیت و متفاوت با سال‌های قبل بود نخست اینکه در دورانی حضور داریم که دو حماسه ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نزدیک به هم هستند و در وهله دوم چهار ماه از حملات ددمنشانه اسرائیل به غزه شریف گذشته و مردم استان مرکزی خواستار شکست سکوت مدعیان حقوق بشر در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستند.

به همین منظور راهپیمایی امسال در اراک و دیگر نقاط استان مرکزی حال و هوای دیگری داشت، امسال تعداد مترسک‌های استکباری و همچنین پلاکاردهایی که مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل روی آنها نوشته شده بود به مراتب بیش از سال‌های گذشته خودنمایی می‌کرد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در اراک و شهرستان‌های مختلف استان با حماسه حضور ملت ایران و با رنگ بوی انتخاباتی برگزار شد.

صاحبان انقلاب اسلامی صبح امروز بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

مردم استان مرکزی امروز به صورت گسترده در راهپیمایی شرکت کردند تا حماسه‌ای ماندگار خلق کنند و قطعه دیگر این پازل را در یازدهم اسفندماه تکمیل خواهند کرد.

حضور حماسی مردم استان مرکزی در راهپیمایی ۲۲ بهمنحضور حماسی مردم استان مرکزی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

کد خبر 727359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.