حضور مردم در صحنه نشان‌دهنده فهم عمیق سیاسی آنها است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: مردم علی رغم همه مشکلات، سختی‌ها، کاستی‌ها و بی مدیریتی‌ها، فهم و کمال سیاسی عمیق دارند و همین فهم و کمال سیاسی عمیق باعث شده بین موضوعات مختلف تفکیک قائل شوند.

عباس مقتدایی امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، به حماسه حضور مردم به ویژه جوانان در بزرگداشت این روز اشاره و اظهار کرد: میدان امام (ره) اصفهان در دهه‌های گذشته شاهد حضور انبوه مردم برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: امروز ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۲ بار دیگر این در و دیوار شهادت می‌دهند که مردم ایران ثابت قدم پای ارزش‌های انقلاب مانده‌اند و این صحنه حضور مردم نمی‌تواند یک موضوع عادی باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور مردم در صحنه به طور قطع یک جریان الهی است، زیرا محبت شهدا در دل‌های این مؤمنین وجود دارد و این جریان تاریخ ساز شده، تداوم خواهد داشت.

وی تاکید کرد: اکنون بخشی از تاریخ در حال رقم خوردن است؛ انقلاب اسلامی قرار بود الهام بخش باشد و می‌بینیم که امروز در لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، یمن و عراق این الهام بخشی وجود دارد.

مقتدایی با اشاره به مشکلات مردم ابراز کرد: مردم علی رغم همه مشکلات، سختی‌ها، کاستی‌ها و بی مدیریتی‌ها، فهم و کمال سیاسی عمیق دارند و همین فهم و کمال سیاسی عمیق باعث شده بین موضوعات مختلف تفکیک قائل شوند.

وی خاطر نشان کرد: موضوع دفاع از انقلاب اسلامی و ره‌روی از راه شهدا از جمله موضوعات و مسائلی است که مردم مقاوم ایران با صبر و حوصله و درایت به آنها توجه دارند و این حضور انبوده مردم هم بیانگر همین مسئله است.

کد خبر 727338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.