هدف هر ورزشکاری موفقیت در المپیک است

دارنده سهمیه المپیک پاریس گفت: با هدف‌گذاری مناسب سهمیه المپیک پاریس را کسب کردم و در مرحله بعد آماده شدن برای حضور موفق در این تورنمنت بین‌المللی جزو اهدافم خواهد بود.

فاطمه امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شرایط آمادگی خود پیش از مسابقات المپیک پاریس اظهار کرد: تا زمان برگزاری مسابقات المپیک پاریس اردوهایی به‌طور منظم داریم که در آن‌ها حاضر هستیم. تمرینات تیراندازی طبق برنامه‌ای که مربیان در نظر دارند در حال برگزاری است، در کنار آن‌ها تمرینات بدنسازی و آمادگی ذهنی نیز داریم زیرا علاوه بر تمرینات تیراندازی، از لحاظ آمادگی جسمانی و ذهنی خود را برای این مسابقات آماده کنیم.

وی افزود: تعدادی اردو و مسابقاتی تا زمان المپیک در پیش خواهیم داشت تا با شرکت در این اردوها و مسابقات بتوانیم تجهیزات لازم برای مسابقات را تهیه کنیم و به آمادگی مدنظر برسیم تا در ادامه با آمادگی کامل در مسابقات المپیک پاریس حاضر شویم.

ملی‌پوش تیراندازی تصریح کرد: از آمادگی خوبی برخوردار هستم، اما تا مسابقات المپیک حدود پنج ماهی فرصت باقی است. رشته تیراندازی دارای نوسان است و باید بتوانیم در مدت باقی‌مانده تا مسابقات المپیک پاریس خودمان را آماده نگه داریم. آماده بودن کنونی ما مهم است، اما آماده ماندن تا زمان مسابقات مهم‌تر است. تمرینات تیراندازی زیر نظر سرمربی تیم‌ملی «مریم طالبی» برگزار می‌شود، اما تمرینات بدن‌سازی و دیگر تمرینات را به‌طور شخصی انجام می‌دهیم.

وی بیان کرد: هدف هر ورزشکاری موفقیت در المپیک است، چرا که بزرگترین رویداد ورزشی است. با هدف‌گذاری مناسب سهمیه المپیک پاریس را کسب کردم و در مرحله بعد آماده شدن برای حضور موفق در مسابقات المپیک جزو دیگر اهدافم خواهد بود.

هدف هر ورزشکاری موفقیت در المپیک است

امینی یادآور شد: در یک سال اخیر ترافیک مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس را داشتیم. پیش از مسابقات «جاکارتا» در دو مسابقه دیگر برای کسب سهمیه حضور داشتم و با رقابتی نزدیک موفق به کسب سهمیه نشدم، اما در مسابقات جاکارتا سهمیه المپیک را کسب کردم. در یک سال اخیر تحت هر شرایطی تمریناتمان را انجام می‌دادیم. علاوه بر مشکلاتی که برای همه ورزشکاران وجود دارد، مشکل دوری از خانواده‌ام را نیز داشتم، اما این‌ها همه لازمه مسیر موفقیت بود.

وی تشریح کرد: رشته تیراندازی به‌خصوص تفنگ یک رشته تجهیزات‌محور است و به‌روزرسانی تجهیزات از نیازهای این رشته است؛ چرا که رقبا در دیگر کشورها به‌طور دائم در حال به‌روزرسانی تجهیزات هستند و برای موفق شدن باید پا به پای آن‌ها پیش برویم. امیدوارم نواقصی که در این رشته وجود دارد را با کمک مسئولان و کمیته ملی المپیک رفع کنیم تا بتوانیم با شرایط بهتری تمرین کنیم. همیشه شاهد تلاش فدراسیون و مربیان برای ایجاد شرایط مناسب برای آمادگی و حضور در مسابقات بودیم.

به گزارش ایمنا، چندی پیش در پایان رقابت فینال تفنگ ۱۰ متر زنان در مسابقات قهرمانی آسیا در جاکارتای اندونزی، فاطمه امینی که به‌عنوان نفر هفتم راهی فینال شده بود، سهمیه المپیک پاریس را با ایستادن در رده ششم کسب کرد. همچنین فدراسیون جهانی تیراندازی اواخر دی سال جاری نخستین رنکینگ تیراندازان را در سال ۲۰۲۴ را اعلام کرد که بر اساس آن و با توجه به نتایج تیراندازان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در جاکارتا، فاطمه امینی با ایستادن در رده ششم تفنگ ۱۰ متر بهترین جایگاه را بین تیراندازان کشورمان به خود اختصاص داد.

کد خبر 727302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.