دعوت نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیام مشترک از مردم استان خواستند در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت و با آرمان‌های نظام اسلامی تجدید میثاق کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، در متن پیام آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه آمده است:

۲۲ بهمن، سپیده دم درخشان و پرتلالو آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی است که پرچم پرافتخار، حماسی و جاودان آن با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره)، اقشار ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی بویژه جانفشانی شهدای والامقام بر قله بلند تاریخ معاصر به اهتزاز درآمد.

این پیام می‌افزاید: نهضت امام خمینی (ره) که در قالب قیام ۱۵ خرداد ۴۲ با هدف رهایی مردم ایران از یوغ رژیم ستمشاهی و احیای اسلام ناب محمدی (ص)، همچون رودی خروشان تا سال ۱۳۵۷ در حرکت بود تا اینکه با پیوستن به دریای جوشان ملت، انقلاب اسلامی را برای تاریخ مقاومت ایران اسلامی به ارمغان آورد.
در این پیام تصریح شده است: امروز به الگویی رهایی بخش برای ملت‌های مسلمان و آزادیخواه بدل شده و اقتدار و عزت و صلابت آن، صحنه‌ها و عرصه‌های بین‌المللی را درنوردیده و به اوج ثبات و استواری رسیده است.

در این پیام تاکید شده است: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و در رأس آنها استکبار جهانی پس از شکست توطئه‌های مختلف خود بر علیه نظام اسلامی و ملت شریف ایران در طول ۴۵ سال گذشته، اکنون تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود را برای پروژه ناامید سازی ملت به‌کار گرفته‌اند تا از این مسیر به اهداف پلید خود دست یافته و بین مردم و حاکمیت اسلامی فاصله ایجاد کنند.

این پیام می‌افزاید: در چنین شرایطی بر عموم ملت شریف ایران اسلامی و سرزمین آفتاب فرض است تا یک‌بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان نشان دهند از مسیری که امام راحل از سال ۴۲ برایشان ترسیم کرده خارج نمی‌شود و با تمام وجود از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت می‌کند.

در بخش پایانی پیام امام جمعه اراک و استاندار مرکزی آمده است: فرا رسیدن طلیعه چهل و پنجمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یاد و خاطره امام شهیدان و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، شهدای والامقام انقلاب، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و امنیت و هفت هزار و ۲۰۰ شهید گران‌سنگ استان و یوم الله ۲۲ بهمن را به عموم ملت انقلابی ایران بویژه مردم ولایتمدار و مؤمن استان امامین انقلاب تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم و از مردم آگاه و انقلابی استان دعوت می‌شود همچون گذشته، با شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی تجدید میثاق نموده و با خلق حماسه‌ای دیگر تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کنند.

کد خبر 727200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.