محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۲ بهمن در قم اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی همزمان با راهپیمایی باشکوه روز ۲۲ بهمن از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی قم اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ غلامرضا صدف، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم اظهار کرد: با توجه به برگزاری راهپیمایی مردم مؤمن و انقلابی قم در جشن با شکوه انقلاب اسلمی در یوم الله ۲۲ بهمن در مسیر میدان جانبازان به سمت تقاطع شهدا، حجتیه، خیابان امیر کبیر به سمت میدان مطهری و میدان آستانه محدودیت‌های ترافیکی به شرح زیر برقرار می‌شود.

وی افزود: محدودیت‌های ترافیکی در بلوار امین از ابتدای بلوار جمهوری و پل ۹ دی به سمت میدان جانبازان، بلوار شهید منتظری از میدان فلسطین به سمت میدان جانبازان، خیابان دورشهر از ابتدای کوچه هشت به سمت میدان جانبازان، خیابان رسالت (ریل راه آهن قدیم) از کنارگذر پل بلوار امین به سمت میدان جانبازان در روز ۲۲ بهمن اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم خاطرنشان کرد: محدودیت‌های ترافیکی در تمام کوچه‌ها، فرعی‌ها و دسترسی‌های منتهی به خیابان شهدا، بلوار عمار یاسر از دوربرگردان ناشران به سمت میدان روح الله و تقاطع شهدا بلوار شهید منتظری از دوربرگردان منتظری به سمت تقاطع حجتیه اجرایی می‌شود.

صدفی اضافه کرد: خیابان معلم و فرعی‌های منتهی به تقاطع شهدا و حجتیه، بلوار امیر کبیر از دوربرگردان حجتیه به سمت حرم مطهر. چهار راه غفاری به سمت سه راه خورشید، بلوار امام موسی صدر از سمت پل رجایی به سمت میدان شهید مطهری و کلیه فرعی‌های منتهی به خیابان اراک حدفاصل دوربرگردان حجتیه تا میدان مطهری در روز ۲۲ بهمن شامل محدودیت‌های ترافیکی می‌شوند.

وی از رانندگان خواست به منظور مشارکت در ساماندهی ترافیکی روز ۲۲ بهمن در شهر قم، کمال همکاری را با مأموران راهنمایی و رانندگی استان قم داشته باشند.

کد خبر 727178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.