راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام رایگان نهال میوه در تبریز

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام رایگان نهال میوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سیامک آسیایی ظهر امروز _شنبه بیست‌ویکم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن هفته درختکاری و جهت ترویج بیشتر فرهنگ نهال‌کاری در سطح شهر، شهرداری تبریز با اطلاع‌رسانی عمومی و ثبت‌نام اینترنتی نسبت به اجرای طرح «خانه سبز» و کاشت نهال رایگان میوه در داخل حیاط و جلو منازل مسکونی و نیز محوطه مجتمع‌های مسکونی اقدام کند.

وی افزود: همشهریانی که متقاضی کاشت نهال در حیاط یا مقابل منازل خود و یا در محوطه مجتمع‌های مسکونی هستند، می‌توانند تا پانزدهم اسفند سال جاری با مراجعه به وبگاه سازمان سیما، منظر و فضای سبز به نشانی parks.tabriz.ir نسبت به ثبت درخواست خود و تعیین تعداد و نوع نهال مورد نظر اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: بعد از پایان مهلت ثبت‌نام که پنجم اسفند سال جاری تعیین شده است، همکاران حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با مراجعه به نشانی‌های اعلام شده به تفکیک مناطق نسبت به کاشت نهال‌های درخواستی اقدام خواهند کرد.

آسیایی اضافه کرد: نهال‌های میوه رایگان از انواع آلبالو، بادام، سیب، زردآلو، گوجه‌سبز و آلو است که مطابق درخواست همشهریان در محل‌های مورد نظر کاشته خواهد شد.

وی از اجرای طرح ویژه «مدارس سبز» هم‌زمان با هفته درختکاری خبر داد و افزود: مقدمات اجرای این طرح نیز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: همکاران شهرداری تبریز در مدارس و مراکز آموزشی که امکان و بستر مناسب کاشت را داشته باشند حضور پیدا و نسبت به غرس نهال‌های مناسب اقدام می‌کنند و برای نگهداری به مدارس تحویل خواهند داد.

کد خبر 727149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.