بازسازی ایستگاه‌های مکانیزه و اتوبوس‌های درون‌شهری سمنان

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل‌ بار و مسافر شهرداری سمنان از بازسازی ایستگاه‌های مکانیزه و اتوبوس‌های درون‌شهری خبر داد.

سعید اسمعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: به منظور تأمین رفاه و آسایش شهروندان در مسیرهایی که میزان توقف اتوبوس‌های شهری در آن بیش از ۱۰ دقیقه است، نسبت به احداث ایستگاه‌های مکانیزه در راستای جلب رضایت مسافران درون‌شهری اقدام کردیم.

وی افزود: در حال حاضر در شهر سمنان ۱۴۰ سایبان (ایستگاه معمولی اتوبوس) و دو ایستگاه مکانیزه راه‌اندازی شده است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان تصریح کرد: برای تجهیز و راه‌اندازی هر ایستگاه مکانیزه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال صورت گرفته است و تا پایان سال نیز یک ایستگاه مکانیزه دیگر در شهر سمنان نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

اسمعیل‌پور خاطرنشان کرد: تمام ایستگاه معمولی اتوبوس (سایبان) در سطح شهر به صورت دوره‌ای و روزانه توسط واحد اجرایی این سازمان، رفع نقص و شست‌وشوی و نظافت کامل می‌شوند.

وی افزود: برای رفاه حال شهروندان و جلب رضایت شهروندی، در ایستگاه‌های مکانیزه اتوبوسرانی شهر سمنان، سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی و تلویزیون نصب شده است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان گفت: بازنگری خطوط و همچنین بازسازی و نوسازی اتوبوس‌های ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری باعث افزایش کیفیت خدمات‌رسانی و رضایتمندی شهروندان می‌شود.

وی بازسازی اتوبوس‌های نیاز به بازسازی را از برنامه‌های مهم این سازمان دانست و افزود: بازسازی یک دستگاه اتوبوس به صورت کامل با استفاده از توان داخلی این سازمان شامل بررسی و تعمیر و آماده‌سازی موتور و گیربکس و شاسی و رفع پوسیدگی بدنه و صافکاری صورت گرفته است.

اسمعیل‌پور خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ بازسازی اتوبوس‌های درون‌شهری در دستور کار این سازمان قرار گرفت تا با کیفیت مطلوب، سرویس‌دهی به شهروندان انجام پذیرد.

کد خبر 727123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.